BİR BAŞKA GECE

Bilmemenin dayanılmaz hafifliğini hissediyorum bedenimde, bilmemek güzel şey, insan bildikçe dertleri de artıyor, bilmek acı veriyor. Kendi hakkımda daha çok şey bilseydim tiksinirdim kendim belki de –diğer insanlardan bahsetmiyorum bile-.

Ya unutmanın güzelliği, çekiciliği, her şeyi unutmak istiyorum ve unutuyorum her şeyi, onu, seni, kendimi, işte bom boş bir sayfa yeni anılara tarla.

Boş vermek hayatı, kafaya takmamak hiçbir şeyi, her şeye limon sıkmak –etli ekmeğe, çiğ köfteye-, kimseyi umursamamak.

Pencereden giren serin hava teşekkür ederim sana dolduğun için odama.

Yıllardır tombo diye bildiğim kuşun kalem ucu –kısaca uç- nun adı meğerse tombow muş öyle w nun içini boyarsan müstahaktır sana.

Sigara sağlığa zararlıysa sakızda sağlığa zararlıdır. Yapılacak araştırmalar sakız çiğnemeyenlerin çiğneyenlere oranla daha uzun yaşadığını kanıtlayacaktır.

Akşam eve gelirken benim odanın üstündeki odanın perdesi açıktı, içeriye baktım duvarda açık bir şemsiye asıktı acaba ne anlamı vardı.

Bu arada fıkra anlatır gibi –ben anlatamam güzel şöyle değiştireyim anlattıkları gibi- ben de karikatür anlatırım –hatırlaması daha kolay-, güzel oluyor (daha önce söylemiş olabilirim).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h