news.anet.net.tr (os.linux özeti 14.01.2002 - 01.07.2003)

http://maidis.tripod.com/anet_linux.pdf
(sağ tıklayarak hedefi farklı kaydet yapabilirsiniz)

son sözü niteliğindekiler şu şekildedir:

not: buradaki yazıların hiçbiri bana ait değildir yazılarda geçen kodların ve programların sisteminizde neden olacağı sorunlardan ben ve/veya asıl yazarları sorumlu değildir

2006 da gelen not: nostalji olsun diye yayınlıyorum, o grupta bütün sorularıma doyurucu cevaplar veren tüm Linux kullanıcılarına tekrar teşekkürler. Bazı yazıları çıkardım güncellik kaygısıyla. Diğer güttüğüm bir amaçta Linux da yapamadığınız bir şeyle karşılaştığınız zaman size yardım etmekten mutluluk duyacak birilerini her zaman bulabileceğinizi anlatmaktır. Bazı yazıları altında yazarlarının ismi yok o zamanlar takma isimlerini yazmaya gerek duymamışım sadece yazılarının altına ismi yazılı olanlar var. Nostalji demişim ama ben burada 01.07.2003 tarihinden sonra aktiftim ve kendi sorularımı ve gelen cevapları kaydetmemişim hey gidi hey o zamanki sorunlarım winmodem, tv kartı tanıtma, fat ve ntfs dosya sistemine erişme, …
--

+1
--

Ra
--

sb
--

MaidiS 20.07.2006

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h