Skroplamaktan Yoruldum

2012'de kullanmadığım şeylerden kurtulmak istediğimi söylemiştim. Önceki yazılarımın bazılarından da anlaşılacağı gibi bunu en kolay uygulayabileceğim çevrimiçi servislerle başladım. Bugün de artık kullanmanın eski tadı vermediği Last.fm'den kurtuluyorum.

17 Ağustos 2007'den bugüne 43934 çalış bilgisi göndermişim Last.fm'e.
İki sayfa kadar bir müzik günlüğü tutmuşum. Aşağıdaki gibi bir hakkımda yazısı yazmışım:
Müzik dilemeye çok geç yaşlarda başlayan maidis, kaybettiği yılları kazanmak için dört kulakla müzik dinlemektedir. Çok az erkek ses sevdiği için genelde kadın şarkıcıları tercih eden maidis, ince ve tiz seslere de oldukça sempati beslemektedir. 
Ayrıca kendinden üçüncü tekil şahıs kipinde bahsetmeyi sevmese de, bir kere yanlışlıkla başlamış bulunduğu için daha sonra düzeltene kadar böyle kalacaktır burası. 
Asla sert müziklerin adamı olamayan maidis, dinlerken yorulduğu şarkıları çok nadir kulağına misafir eder, genelde hafif, hızlı, nakaratı güzel şarkılar kendisine yeter de artar bile. 
Genelde bilgisayarda dinler müziğini, ikinci sıradaki ses kaynağı telefonudur, son olarak ise televizyon gelmektedir. 
Müzik ile ilgili herhangi bir sürekli yayına abone değildir, internetten müzik ile ilgili günlükleri ise elinden geldiğince takip eder.
Komşularım olmuş, arkadaşlarım olmuş.

Tüm bunlardan sonraysa artık ihtiyaç duymadığım bir servis olmuş.

Last.fm hesabımı kapatmak için Ayarlar'a ve oradan da Bilgiler sekmesine girdim. Konmuş güvenlik önlemi için parolamı tekrar girdim. Sonrasında da maidis Hesabını Tümüyle Sil yazan düğmeye bastım.

Burada gösterilen notlardan anlaşıldığı kadarıyla yalnızca foruma yazdıklarım silinmiyor:
  • Forum yazıları silinemez ve profilin silindikten sonra değiştirilemez.
  • Silme işleminin tamamlanması 24 saati bulacaktır.
  • Silme işlemi tamamlandıktan sonra maidis olan kullanıcı adın yeniden alınabilir.

Yorumlar

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h