O Kadar İşsizim ki

O kadar işsizim ki ile başlayan bir dent atmıştım geçen ve başkalarının nasıl cümlelerde kullandığını meraktan bu kalıbı Google'da aramıştım. O zaman bakmaya fırsatım olmadığından yerimlerine ekleyip bırakmıştım. Az önce hızlıca bir göz attım ve aşağıdaki gibi gereksiz bir liste çıkardım. Kim ne diyebilir ki işsiz bir adama?

O kadar işsizim ki... boşluk tamamlıyoruz işsiz kardeşlerim.

O kadar işsizim ki seni bile yiyebilirim okur.

O kadar işsizim ki sabah 10dan beri işim yok ntv sporu izliyorum sıkıntıdan.

O kadar işsizim ki Ey Başak burcu insanı, ruh eşin hangi burçtan? testini çözdüm.

O kadar işsizim ki gecen gün olecem zannettim işsizlikten :)

O kadar işsizim ki 3 günde game of thrones'u bitirdim sherlock'u yarıladım 2 de film seyrettim.

O kadar işsizim ki sayın işveren, o vereceğin iş için nasıl çalışırım can ve başla sana anlatamam!!!

O kadar işsizim ki yani o kadar olur.

O kadar işsizim ki evde olduğum saatlerin %90'ı facebookta onla bunla trollük peşinde koşmakta geçiyor.

O kadar işsizim ki 4. sınıfta oynadığım OurWorld karakterimin şifresini buldum ve tekrar oynuyorum.

O kadar işsizim ki burada yorum yapmak için bir böbreğimi satıp son model bir bilgisayar aldım :)))

O kadar işsizim ki... Oje sürim bari...

O kadar işsizim ki henüz olmayan sevgilime not falan yazıyorum.

O kadar işsizim ki kel ve göbekli patron karikatürü çizmede ustalaştım.

O kadar işsizim ki 2 saattir amacsızca ekrana bakıyorum amk.

O kadar işsizim ki davulcuyu bekliyorum.

O kadar işsizim ki,nefret edeceğim bir işim olmasını bile isterdim.

O kadar işsizim ki oturdum bunu wikipedia'da araştırdım evet.

O kadar işsizim ki tırnagıma ojeyle desen yaptım ilk defa.

O kadar işsizim ki dilenciler bile bana çalışacak nerdeyse.

O kadar işsizim ki bunun bedelini yakında ödemezsem iidir.

O kadar işsizim ki sıkıntıdan ölüyorum...

O kadar işsizim ki photoshop ile saç rengimi değiştiriyorum. Turuncu, kızıl falan.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h