2009.07.12





Yorumlar

  1. Bunlardan güzel duvar kağıdı olur. Yaparsınız umarım, mesela Özgürlükİçin'e yüklersiniz, hepimiz feyizleniriz :)

    YanıtlaSil
  2. Necmettin Bey, teşekkürler. Fakat yakından baktıysanız hepsinde çok fazla kir var, kameranın sensörünü kendim temizlemeye çalıştığım ve tam anlamıyla elime yüzüme bulaştırdığım için sensör berbat oldu. Bir ara profesyonel yardım alacağım temizlik için. O zamana kadar GIMP ile takla atmaya devam edeceğim. Bu taklalar da fotoğrafı fotoğraflıktan çıkarıyor bir parça.

    Bu yüzden sadece günlüğümde yayımlıyorum (arkadaşlarımla paylaşıyorum) sadece. Yukarıdaki fotoğrafların 1536x1029 halleri de var eğer isteyen olursa torrente yükleyebilirim / e-posta adresine gönderebilirim.

    YanıtlaSil
  3. O kir onların duvar kâğıdı olmasını engellemiyor, hatta güzel bir hava katıyor yerine göre fotoğraflara. Bence, dediğim gibi, siz bunları duvar kâğıdı yapın.

    YanıtlaSil
  4. Şu efekti nadı neydi? hdr mi drm mi? Photoshop da yapıldığını biliyorum da Gimp ile şeyettiyseniz süper olmuş diyorum ve tarifini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bu soruyu gerçek hayatta sorsaydınız hayatta cevap alamazdınız. Açıkça uzunca bir süre telaffuzuna çalışmadan Qtpfsgui'yi heceleyebileceğimi zannetmiyorum. Ama burada neyse ki ismini kopyalayıp yapıştırabiliyorum :) Yukarıdaki fotoğraflara ilk önce Qtpfsgui ile HDR efekti uyguladım, daha sonra da GIMP ile tamamen kendimden kaynaklanan sensör kirlerini temizledim.

    Sanırım Qtpfsgui'nin 2009'da paketçisi yok görünüyor (Paketçi: Pardus). Eğer üzerime alabilirsem Pardus 2009 için paketleyeceğim yeni sürümünü. Şu anki hali de paketlenebiliyordu yanlış hatırlamıyorsam ama bir ara sürüm eski galiba.

    HDR efektini GIMP ile de yapabilirsiniz çeşitli yollarla fakat biraz uğraştırıyor ve yukarıdaki kadarını henüz GIMP ile yapamadım. Fakat bu ara GIMP'in yeni oyuncağı (eklentisi) ile oynamaya başladım, harika bir şey: c2g, siyah beyaz fotoğrafın HDR'ye doyduğu an gibi bir şey :)

    Qtpfsgui hakkında bir yazıyı planlıyorum ama önce bahsettiğim sensör kirlerini temizlemek istiyorum çünkü ekran görüntülerinde çok kötü görünüyor, tek tek de tüm ekran görüntülerini temizlemek istemiyorum :) Bir ara Qtpfsgui'deki her efekti gösteren kısa bir yazı yazmıştım fikir vermesi açısından bakılabilir, ayrıca kullanımı son derece basit zaten, fotoğrafı açıyoruz, gerisini sağolsun Qtpfsgui hallediyor :)

    İyi fotoğraflar, iyi efektler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h