bir azarlanmayla ölümünü düşünen çocuklar gibi

...
Acılar da acılaşıyor gittikçe
Sanki
Bir azarlanmayla ölümünü düşünen çocuklar gibi
...

Edip Cansever - Manastırlı Hilmi Beye Üçüncü Mektup - Bezik Oynayan Kadınlar

ölümle tanışılmamış yaşlarda
çocukça bir intikam çeşidi asla gerçekleşmeyen
o kadar ağlıyorum ki gözyaşımda boğuluyorum
ben üzüldüm siz de üzülün diyorum
sonra bir mucize oluyor bu da geçiyor

Ne zaman bunu yapan bir tek ben varımdır diye düşünsem yanılıyorum. Kapılara tırmanan tek kişinin ben olduğunu sanıyordum Küçükken Kol ve Bacaklarını Açarak Kapıya Tırmanmış Çocuk derneğini görene dek. Buna benzer ve beterleri de var. Üste bahsi geçen ve aşağıdaki dört bağlantı da bununla ilintili.

Geçenlerde de insanın geleceği hakkında "spoiler" alması durumuna tanıklık ettim Yurttaş Kane'i izlerken. Sonra da en mutsuz sonla biten filmler anketi gördüm bir yerlerde aklıma hemen Mortuary geldi. Aile üzerine bir film. Merdiven Altındakiler'i hatırlattı biraz, onun kadar başarılı olmasa da. Biraz adaktaki durum var. Bi biskrem versem ve billur tuz reklamları ise izleyicin gözüne sokulmuş.

Google böyle şeyler düşünmeyin diyor ve şunları öneriyor:
bir arada indiarace dusunen cocuk
bir azarlanmayla oluşumunu dusunen cocuklar gibi


bir azarda intiharı düşünen çocuk
azarlanan çocuğun ölümünü düşünmesi
kendi ölümünü düşünüp ağlama
kendi ölümünü dramatize etmek

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h