En Az 6 Blog Açın

Henüz bir devlet büyüğümüz tavsiye etmemişken ben edeyim dedim. Ben yolu yarıladım, darısı sizin başınıza. Aslında okunmadıkça insan yazmayı bırakır ama bazen böyle ters etkiyip blog üstüne blog açma vakaları da görülebiliyor.

Açık kaynak oyunlar olsun kapalı kaynak oyunlar olsun uzun süredir takip ettiğim pek fazla mecra yok. Tam istediğim gibi, şöyle şöyle de olsaydı keşke demediğim bir yer henüz bulamadım. Ben de en çok kendimi mutlu edecek tabii bu arada okurların da en az benim kadar eğlenebileceği bir blog açmaya karar verdim.

Penguenler de Oynar yakında oyun oynamayı seven herkesin ara sıra bakması gereken bir yer olup çıkacak (çok uçtum ki talep artsın). Hani bir oyun oynarsınız ve eğer severseniz arkadaşlarınız henüz duymamıştır ihtimalini düşünerek onlarla da paylaşırsınız e-posta atarak. Biraz buna benziyor. Biraz da GNU/Linux'da oyun yok diyenlerin yanıldığını yüzlerine bir tokatt gibi çarpma sevdası. Blog'un ismi White Men can't Jump'a ve Çirkinler de Sever'e gönderme. İki filimi de henüz tam izlemedim, ama olsun.

Daha detaylı bilgileri ilerleyen tarihlerde burada okuyabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h