zuxxi


nereden buldum bu adresi: işte



sitenin amacı: tüm dünyaya üstün Türk mizahını aşılamak.

Kimin nesidir: zuxxi yi zamanında okuyamayanlardanım. Daha sonraları tüm interneti indirdikten sonra (2005 yılında başlayıp 2006 da tamamladım). Klasörleri kategorilere göre ayırırken daha önceden sözlükte duyduğum zuxxi yi görünce bir göz atmak için okumaya başladım ve tamamını okumadan bırakamadım.




Biraz önce de nedensiz yere adres çubuğuna http://www.zuxxi.com/ yazdım ve önceki girdiğimden (2005) bu yana bazı değişikliklere uğradığına dikkatim çarptı (fotoğrafik hafıza teknikleriyle kerrat tablosu ezberlemek). Sinema bölümüne o zaman ulaşamamıştım ona da erişilenebiliniyor artık. (ve zuxxi linkinin gittiği yere)

Ayrıca anasayfada yer alan “Üyelik sistemini, sinemayı, bir zamanlar'ı canlandırmak ve yeni bölümler üretmek üzere pamuk eller cebe. Kredi kartınız ya da Paypal hesabınız varsa bağış yapabilirsiniz.” İfadesiyle sanki tekrar yayına başlayacak bir hava sezinledim. Yoksa üyelik sistemi niye açılsın ki değil mi? Ayrıca yeni bölümler de deniliyor.


Bu yazıyı yazarken ne kadar heyecanlı olduğumu anlatamam. Şöyle düşünün bir insanı öldükten sonra tanıyorsunuz (mesela bir şairi şiirleriyle) ve öldüğüne üzülüyorsunuz, keşke diyorsunuz. Ve bir gün onun yeni bir şiir kitabının çıktığınız görüyorsunuz. Çünkü o dirildi.

Birkaç anahtar ifade yazayım: biberleyelim, electronic junior set, annenin sözünü dinle, varyemez amca, yaptığına şantaj denir, ressam amca, prince of persia...

Gelişmeler olur da size haber veririm umarım…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h