Emiliana Torrini - Jungle Drum

Bugün dikkatimi çeken harika ve çok eğlenceli bir şarkı Jungle Drum. Emiliana Torrini'ye ait bu çalışma hakkında detaylı bilgi için Ekşi Sözlük ve Wikipedia'ya bakabilirsiniz. Şarkının sözlerinin Türkçe çevirisi ise çeşitli sitelerde [1, 2, 3] bulunuyor. Hepsinin aynı mı yoksa farklı farklı mı olduğuna bakmadım. Sitelerin kapanma ihtimaline karşı ilk bulduğum bağlantıların hepsini ekledim. Şarkının halihazırda bir çevirisi olmasaydı da ben çevirecektim.



Jungle Drum ayrıca İzlanda'nın tanıtım videolarından birinde de kullanılmış, gitmemek için bahane bırakmıyor bence:


Inspired by Iceland Video from Inspired By Iceland on Vimeo.

Jungle Drum'ı Alman grup The Baseballs da yorumlamış ve Avusturyalı hip hopçı Chakuza ise parçadan örnekler içiren Jungle Drum Mix isimli bir çalışma yapmış.

Şarkı tekrardayken diğer Türkçe yazılara da bakayım dedim, siz de isterseniz:

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h