Mimari Üzerine

01.09.2010

Mükemmel bir binaya / esere bakarsınız hayran bir şekilde, hem oturan / sahibi hem de yapan / eden bundan memnun olur. Aynı şey popolar için her zaman geçerli değil. Buna dikkat etmek lazım.

Bugün zor bir şey söylemem gerekiyor. Ben ayrılıyorum demek neden bu kadar zor ki.

Friends'e başladım, birinci sezondayım. Güzelmiş.

Dün kağıt çantayla elimi kestim, hafif bir elektrik çarptı bilgisayarın fişini çekerken. Kazalara dikkat etmek lazım.

Artık iftarlara yetişemiyorum. Dün bir amca otobüste hurma dağıttı, sağolsun.

SFML diye bir şey buldum güzele benziyor.

76D'ye benden önce binip Şirinevler'de inen, Şirinevler'de binip benim durağımdan sonraki bir durakta inen kızı bu hafta henüz göremedim. Belki de bu kadardır.

Saçlarım uzayınca kepek sorunum nasıl bitiyor, bunun teknik açıklaması nedir? Bakayım bu sefer bağlanacak hale gelene kadar uzatmayı başarabilecek miyim. Saçlar aldatır, bunu da söyleyeyim.

Bugün İstanbul yağmurlu, ben hafif uykulu, yollar her zamanki gibi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h