Kısa Bir Yokluk

Nisan'ın ilk günü oldukça güzel başlamıştı. Şakalar, komiklikler filan. Ama daha sonrasında doğrudan beni ilgilendirmemesine rağmen ucu bana da dokunan bazı olaylar (polisiye, macera, dram) nedeniyle internetimi kaybettim. Sanırım internet için başka bir çözüm buluncaya kadar da internet bağlantım olamayacak. İnternet bağlantım olamayacağı için de internete çok fazla giremeyeceğim.

Zaten benden çok az haber alabilenler iyice telaşeye düşmesinler diye yazıyorum. Tekrar görüşünceye değin.

Of ya.

Yorumlar

  1. tek gecelik bir 3g macerası. o kadar da laf etmiştim bu teknolojiye ama. neyse.

    YanıtlaSil
  2. biraz da ttnet'e öpülelim superonline'den sonra.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h