boş sayfa…

bu sayfa bile bile boş bırakılmıştır…
bu sayfa yazılar alıp başını gittikleri için boş kalmıştır…
boş sayfa…
bom boş sayfa…
ilk gün ki gibi bembeyaz….
sen karala diye burayı boş bıraktık…
bu sayfa eğer boşsa başın belada demektir…
diğer sayfalarla idare et…
dolu olduğuna inanıyorsun da…
selam dünyalı, ben boş sayfa ayrıca dostum…
bir sayfa ne kadar boş olabilir ki…
buradaki yazıları yalnızca seçilmiş olanlar okuyabilir ve sen değilsin…
boş…
aslında dolu…
dolu olanları yeteri kadar okudun da burası mı kaldı…
görmüyor musun kardeşim, boşuz, kaptık…
boş ol, boş ol, boş ol…
bir gün gelecek ve ben de dolacağım…
grev nedeniyle boşuz…
yer yer boş yer yer dolu sayfayım, kah güler kah ağlarım…
yalnızım, üstümde bir harf bile yok…
bu sayfa gıcıklığına boş bırakılmıştır…
bir sonraki sayfa daha da boş olacak haberin olsun…
boşum…
su gibi aziz sayfa…
kalbiniz kadar temiz bir sayfa…
doluydu da biz mi sildik…
ben oynamıyorum ya…
siz kaçın, beni tanıdılar…
yeter…
bu sayfa safsata yaymak için boş bırakılmıştır…
bu sayfa batıl inançlarımız nedeniyle boş bırakılmıştır…
bu sayfa iş olsun diye boş bırakılmıştır…
bu sayfanın boş olması gerekiyordu ve oldu…
hayat ne garip boş sayfalar filan…
bir yazı var mamafih gösteremiyorum…
irrasyonel şeyler göstermektense boş kalmayı tercih ederim…
cumaya gittiler dönerler herhalde…
bir boş sayfa asla boş bir sayfa değildir…
heee heee…
geç kaldın…
neden dolu osun ki…
belki bir ihtimal daha var…
sen ne kadar dolusun ki…
bu sayfa boş bırakılmıştır, ayrıca suyu için ekmeği yiyin…
boş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h