Sıradan Olmayan Takım Elbise Fotoğraf Çekim Önerileri

Takım elbise derken ceket, gömlek, kravat ve bunlarla uyumlu bir ayakkabıyı kastediyorum. Eğer başka anlamlara geliyorsa bu yazının saçmalığını güzel bir şekilde özetler durumdur. Takım elbise bize okul yıllarımızda önlükten sonraki iş kıyafetimiz gibi sunuldu. Peki, o zamanlar (o yaş arası) okul bizim için ne idi, oyun zamanımızı değerlendireceğimiz yere bir odada konuşan bir adamı / kadını dinlediğimiz bir mekândı. Ben önlüğü seviyorum diyen var mı aramızda?

Artık önlüğü sevdirmek için hiçbir şey yapamam ama takım elbisenin hala bir şansı var, evet kurtulabilir. Takım elbiseden korkuyorum. Öyle bir şey ki içine girdiğim zaman beni rahatsız ediyor, kıpırdamamam gerektiği hissi veriyor, sanki hemen kirlenecek, hemen kırışacak.

Üst kısmı yazdıktan sonra uzun bir süre geçti. Yazıya devam etmek istemiyorum. Ama bu kadar şeyin de ziyan olmasını istemiyorum. (alt kısımlarda vardı, biraz cümle haline sokmaya çalıştım o kadar)

* Bir ortamda insanlar şortlar tişörtlerle dolaşırken bile terlerken yanlarından takım elbiseli ama sıcaktan diğerleri kadar etkilenmemiş biri geçiyor elinde de sadece bir dondurma.

* Bakkala giderken genelde üstümüzde ne varsa öyle gideriz, bakkal amca genelde bizim en pejmürde halimize tanık olan ender insanlardandır ama bu sefer takım elbise ile bakkala gitmek olsun.

* Bir belediye otobüs camını ve içerdeki takım elbiseli adamı görüyoruz dışarıda kaldırımda ise yağmurda koşan sıradan giyimli insanları görüyoruz a gentleman will walk but never run

* Sıradan büyüleyici özellikte yakışıklı erkek ve takım elbisesi fotoğraflarından uzak duruyoruz

* Takım elbiseyle spor futbol basket, okul öğrencilerine yönelik, büyükler oynuyor, bu sahneyi bir yerden hatırlıyor musunuz, çocuk kalanlara…

* Yine bir kaldırımda vuku bulur olay barlar filan var caddenin iki yanında, başkarakterler; takım elbiseli ve takım elbisesiz, takim elbiselinin elleri başka birinin belindedir diğerinin ise cebinde, böylece takım elbise giyince elini cebe sokma faaliyetlerine gözdağı verilebilir.

* Sizi biz bile kurtaramayız: takım altına spor ayakkabı, terlik veya deneysel kravat çalışmaları.

* ufo takım elbiseli: adam sansınlar esprisine oynanabilir

(takımın pantolonu çok fena sıkıyor, yenisini almak lazım)

Bunları yazdım da çok az geldi. Bu kadar az fotoğraf kime yetecek diye düşündüm. Aklıma gelen her şeyi düşünmeden yazarak fikirleri çoğaltmayı deneyeyim. Daha sonra iyilerinin üstüne eğilmek ihtimaller arasındadır.

* Bisiklete binerken, ellerini bırakmış işte özgürlük bu diye bağıran bir havası var. Bir sonraki karede düşeceği aşikar adam da bunun farkında ama umursamıyor gülüyor, gülüşün sıcaklığı bize kadar geliyor, koşa koşa takım elbise almaya gidiyoruz.

* Adam balkonda yine takım elbiseli, ve diğer takım elbiselerini kuruması için asıyor (kuru temizle mi oluyor araştırılmalı)

* akşam, havuza atlarken

* merdiven asında veya evin çıkış kısmında ayakkabısını bağlarken veya silerken, tabi ön planda takım elbise, mankenin yüzü bile görünmesin.

Umarım siz mutlu olmuşsunuzdur. Bu yazı size takım elbiseyi sevdirdiyse. Ne mutlu size, bana.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h