KULAK TIKAÇLARIM

Uzun yazıların daha iyi olduğunu düşündüğüm için. Konuları gereksiz yere uzatıyor, alakasız şeyleri de ekleyerek satır sayısında haksız kazanç elde ediyor, siz sevgili okuyucularımın değerli zamanını çalıyordum. (ne kadar iyimserim ya, hala yazılarımı birilerinin okuma ihtimalini varsayıyorum) Artık bundan vazgeçtim (en azından vazgeçmek istiyorum ve bunun için çabalıyorum, sanki sigara bağımlısıyım da bırakmaya çalışıyormuşum gibi oldu. Bu arada Bilal sen zor bırakırsın bu kafayla sigarayı) zaten en büyük iyilik, iyiliği istemektir. Kısacası başlığın etrafından fazla uzaklaşmayacağım.

Çok yemek iyidir ama fazla yemek iyi değildir. Bilgisayar mimarisi dersinde öğretim görevlisi (Şirzat Kahramanlı) bize Türkçe dersi veriyor, helal olsun. Bir sene İngilizce hazırlık göreceğimize, Türkçe öğrenseydik daha iyi olurdu. Bildiğimizi sandığımızı bir şeyi cevaplarken kullandığımız kelimeleri doğru seçmediğimiz için karşımızdaki kişiye yanlış şeyler ulaştırdığımızı her ders gösteriyor bize.

Yandaki gürültüperver komşularım yüzünden başlıktaki aletlerden aldım. İthal silikondan yapılmış. Acaba bizim memlekette silikon ağacı yok mu diye düşündüm. Hadi çip, entegre üretemiyoruz da ham silikonu alarak kulak memesi kıvamına da mı getiremiyoruz. (Olayı bu boyuta taşımasam olmaz zaten!)




Umarım zararı yoktur, kısa bir araştırma yaptım gözüme bir şey çarpmadı. Ayrıca ev arkadaşıma on yıla kadar istediğimiz duyu organlarını istediğimiz süre zarfında devre dışı bırakabileceğimizi söyledim, o da bıyık altından gülümsedi nedense.

Komşularıma laflar hazırlıyorum sürekli (burada ha bire yazacaktım) ve içimden söylüyorum. Binayı diken saygı değer kişiyi de yalıtıma gösterdiği önem nedeniyle ayrıca öpmek istiyorum.

Yaklaşık 21 db cart curt yaparak, “doğal yolla daha iyi uyku uyumak için” bizlere hizmette sınır tanımıyormuş Elite marka bu non allergenic super soft silikon. Ayrıca kendileri kulak koruyucusu oluyormuş, düzeltmemi istedi.

Komşularımın sesi daha az geliyor ama yine de o nanahoş olmayan (değilinin değilinin tersi) seslerini yine de duyuyorum. Belki Galip’ den sesler duyuyorum. Belki de bende bir gariplik vardır.

Gün güneşlik insanlar neşeli. Susam Sokağı. Umarım ileride çocukluğumda bir günün sürekli tekrar ederek ömür boyu orada kalabilme isteğimden kurtulurum, can sıkıyor çok.

Kulak koruyucusu denize girerken de takılabiliyormuş. Boğulmaktan daha kötü bulurdum kulağıma su kaçmasını. Sanki küçük balıklar kulağımdan içeri girerek beynimi kemireceklermiş gibi

Patates cipsi yerken acayip ses çıkıyor. Ayrıca çıkardıktan sonra kulaklarımda uzun otobüs yolculuklarından sonra meydana gelen çınlamalar baş gösteriyor

En iyisi (hayır, komşularıma bir zarar vermeyeceğim)…

(14.11.2006)


Dün, yan odaya taşındım (11.12.2006)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h