Ben Kötü Esprilerimi Bile Öldüremem

Ben kendimi melankolik sanıyorum, belki birisinin kısa bir süre önce dediği gibi megalomanımdır. Neyse konumuz bu değil, konumuz da yok aslında.

Google Keep'te belki biraz daha sağını solunu düzeltip güzel ederim diye uzun süredir sakladığım birkaç kötü espriyi, (daha iyisi) silip atabilecekken buradaki sayfalarda unutulmaya terk etmek daha kolayıma geldi sadece.

Değiştirilmiş Şarkılar
Like'layamam seni like'layamam
Ben sevdim ama yine stalklayamam

Sen bu kodları derleyenezsin canım derleyemezsin
Derindur algoritmaları anlayamazsın
Oy ellerun kınalidur kodlayamazsın

Çalışamadım ben bu derse,
Çalışamadım ben vizeye.

Başım belada, hocanın biri vurulmuş sınıfta
Cebinde sınav kağıdım bulunmuş, başım belada
Kalemimi unutmuşum helada,
Nerden baksan tutarsızlık
Nerden baksan tutarsızlık
Nerden baksan ahmakça!

Sert Tres
rosto ne, sen ot sor

Özlü Sözler
Bazı şeyler çabuk biter, bazı şeyler çubuk kraker.*

Karikatür


* Bu, o kadar da kötü değil, çubuk krakeri pek sevmediğim öğrenildikten sonra da taşlar yerine oturabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h