Bak Bir Varmış Bir Yokmuş

Bak bir varmış bir yokmuş eski günlerde
Tatlı bir kız yaşarmış Boğaziçi'nde



İşte bir sabah erken, masal böyle başlamış
Delikanlı genç kıza iskelede rastlamış



Bakışmışlar gözgöze, gören kimse olmamış
Fakat denizde dalga oynamaya başlamış
Lay lay lay lay lay la la...



Delikanlı yaklaşmış: "ne kadar güzelsiniz"
Güzel kız uzaklaşmış: "fakat siz de kimsiniz?"
"Ben bir erkek meleğim, bırak yanına geleyim
Ellerimi sürmeden, gözlerimle seveyim."



"Olamaz hayır hayır, annem çok kızar buna,
Beni bir yana ayır, git takıl şuna buna.
Şayet istersen beni, gönder bize anneni
Söz veriyorum sana, olacağım gelinin..."



Oğlan buna inanmış, bir ok gibi yaylanmış,
Evin yolunu tutmuş, annesine yalvarmış,
"Koş git al kızı bana, yalvarıyorum sana,
Yoksa oğlun ölecek, siyah gözler uğruna!"
Anne kalkmış gitmiş, içi titreyerekten,
Güzel kız kapıyı açmış, neşeyle gülerekten,
"Neredeydin hanım sen, çok geç kaldın artık sen,
İki saat bekledim, bak evlendim artık ben."
Lay lay lay lay lay la la...


Ekşi Sözlük - Bak Bir Varmış Bir Yokmuş

Yorumlar

  1. Yine yapmış yapacağını maidis. Ama başkaları da boş durmamış. Bak bir varmış bir yokmuş. Sonra yine var olmuş : http://www.maidis.com/

    Bu adres boş değildi sanırım önceden deil mi?

    YanıtlaSil
  2. Yok yok bunlar benden önce de vardı :) Fransız sağlıkçılar. Bir de mobilyacı olanları var maidis isimli. Bir de bildiğimiz bir zararlı böcek var biyolojik bir ismin bir parçası olarak.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h