KDE'de Daha Güzel Video Önizlemeleri

KDE'de video önizlemelerinin yanındaki şu sarı şeyden hiç hazzetmem. MPlayerThumbs sayesinde istediğim bir video önizlemesine kavuştum. Şimdiki tek sorun ipucu penceresindeki videonun da küçük boyutlu olması, henüz bunun nasıl büyültüleceğini bulamadım.

Aşağıdaki ilk ekran görüntüsü KDE'nin kendi video önizlemesi. Kenarında sarı film işaretleri var ve önizleme olarak videonun ilk karesi seçilmiş. İlk karenin seçilmesinin birçok sakıncası var, örneğin genelde simsiyah bir video önizlemesinin sebebi budur.


MPlayerThumbs'u öntanımlı ayarlarla kurduğunuz zaman, aşağıdaki sonucu alacaksınız. Bu da tatminkarlıkta oldukça uzak. Ayrıca Pardus 2008'de MPlayerThumbs'u kurqabilmek için mplayerthumbs-0.5b-gcc-4.3.patch yamasını da yüklemelisiniz. Yamayı mplayerthumbs-0.5b dizinin içine kopyalayın ve



Blogger'a eklemek için oldukça uğraştığım bu komutu çalıştırın. Daha sonra sorunsuzca kurulumu tamamlayabilirsiniz.


Eğer yatay film şeritleri istiyorsanız da burakiler tam size göre. Yamayı yukarıdaki gibi kurabilirsiniz.


Benim istediğim daha sade bir şeyler olduğu için film şeritlerinden kurtulmak istiyordum. Bunun için de KolourPaint ile sprocket-large.png, sprocket-medium.png ve sprocket-small.png'in içeriğini silip tamamen şeffaf olarak kaydettim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h