Size Alo Diyorum

Geçen gün televizyonda ucundan kıyısından denk gelince tadı damağımda kalmıştı, Zeki Müren'in bir temizlik ürünü reklamı için söylediği Size Alo Diyorum şarkısı. Şimdi Twitter'da tekrar görünce bilgisayar başında olmanın avantajıyla rahat rahat döngüye alabildim. Tamamen yeni bir şarkı mı yoksa Zeki Müren'in başka bir şarkısının biraz değiştirilmiş hali mi diye biraz araştırdım ama bir cevap bulamadım.



Mis kokan yasemenler
Manolyalar, gelincikler
Ne güzel, ne güzel baharda gülücükler
Ne güzel, ne güzel yanakta öpücükler
Bir müjde veriyorum
Size ALO diyorum
Bir müjde veriyorum
Size ALO diyorum
Pırıl pırıl bir dünyada yaşayın istiyorum
Işıl ışıl bir dünyada yaşayın istiyorum
Hey!



Sweet-smelling jasmines
Magnolias, poppies
How nice, how lovely are smiles in the spring
How nice, how lovely are kisses on the cheek
I give you a good news
I say hello to you
I give you a good news
I say hello to you
I want you to live in a sparkling world
I want you to live in a glittering world
Hey!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h