Dahası Ne

Öyle popüler bir dizinin sevilen oyuncusunu getirtip reklam çevirtmekle olmuyor bu işler. M harfine bedava bir Magnum daha verebiliyor musun bana onu söyle.

Şaka bir yana geçenlerde spor salonundan eve dönerken güneşin teşvikiyle şuradan bir Max alayım dedim. Yoktu Max ve Magnum aldım (40 yıl yemesem aklıma gelmez hesabı). O da ne M harfi, bir hikmetinin olmasından şüphelendim ama olay:
Çikolata ve dondurma gibi iki karşı konulmaz lezzeti buluşturan Magnum'un logosu 2006'da değişti. Magnum'un Classic çeşidinin üstüne logonun ikonu “M” damgası basıldı. *
imiş.



Ama internette bir başkaldırış şimdiden başlamış görünüyor. Çubuklarını bileyen dondurma severler Algida'nın daha akıllı olmasını istiyorlar.

Konuyla ilgili basındaki diğer yazılar:
Magnum Çubuğu ve M Harfi
beleş!?
Algıda seçicilik

Yorumlar

  1. ben olayı tarttım biçtim olay bakkal amcalarda bitiyor :)

    onlara yutturduk gerisini toptancılarla beraber düşünsünler. çakma reklam afişleri yaptık mı bakkal amcalar yer mi yer.

    denemekte yarar var:)

    kal sağlıcakla (:

    YanıtlaSil
  2. Bu iş tutarsa eylül ayındaki gazete başlıkları:

    ALGİDA BATTI
    Pazarın büyük kısmını elinde bulunduran dondurma firması Algida sahte Magnum kampanyası yüzünden battı.

    Bu kampanyanın fikir sahibi bazı blog yazarları yakalanmalarının ardından sıcaklara uyduklarını ve bir dahaki yaz sezonuna kadar böyle bir şey yapmayacaklarını belirttiler.

    Batan firmanın genel müdürü diğer şirketlere tavsiyede bulundu: "Değil çubuğun üstüne harf yazmayı çubuklu dondurma bile üretmeyin."
    --

    YanıtlaSil
  3. bak bu güzel haber işte :)

    Milletimiz kapkaç, hırsızlık, gasp haberlerinden bıkmıştı.Alsınlar bedava magnumlarını geçsinler tv başına ben bir dahaki dondurma sezonuna kadar böyle hareketlerden sakınacağıma söz veririm :) yiyin gari :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h