m.a. 5

Sadeleştirme Çabaları:
Daha Önceleri Forumda Yazmış Olduklarım
Ayvalık
yeni deneme
ileri zaman deneme
(bkz: şevki kalk şekerim)
İŞTE BU
Reklam Nasıl Yapılır
"Böyle küçük notlar sadece kelimeler yan yana diye cümle gibi görünüyorlar ama anlamsız gelebilir benim dışımda okuyanlar için. Bundan sonra m.a. başlığı altında yayınlayacağım küçük notları temize geçerken iki tırnak içinde açılamalar yazacağım, o notun eklendiği tarihteki yeryüzü şekillerini, havadaki nem miktarını, her bir değişkenin diğer değişkenlerle etkileşimini, akışkanların durumunu. İşe yaramayan birkaç yazıyı sildim, kimsenin dişine dokunur bir şeyler yazmıyordu, birkaç deneysel aktivite filan vardı."

bkz: babayı lost izlemeye alıştırmak
"Evet yaptım, bir bölüm izliyordum ve olaylar gelişti."

"Why did you create me if you were not ready to love me?"
on dokuzunda böyle bir eser.
"Bu kitabı seviyorum. Sanırım bu cümle esas eserde yok, okuduğum sadeleştirilmiş bir versiyonunda vardı ama çok güzel özetliyor hikayeyi, nedenleri. Yakın zamanda tekrar okumayı planlıyorum. Gotik edebiyat konusunda gelecek tavsiyelere de açığım."

hani bir reklam var ya koparak, dökülmelere karşı etkili hede höde şampuan, seslendiren mi vurgulamayı doğru yapamıyor ben mi reklamları can kulağı ile dinlemiyorum bilmiyorum ama koparak'ı bir bitki sandım bir süre, sonra geçti.
"Benim saçıma uymayan bir şampuan almak zorunda kaldım. Şu anda onu kullanıyorum. Bitse de değiştirsem diye bekliyorum. Bir daha da şaşmamaya dikkat edeceğim.

cyworld ne sitesi bilmiyorum ama takvimleri harika. adı geçen takvimler ve resimler, fotoğraflar, masaüstleri wallcoo.com'da.
"Bunların hikayesini hatırlamıyorum, masaüstü için bir şeyler ararken bulmuştum galiba. Daha önceleri takvim tasarımlarının (masaüstü için) gereksiz olduğunu düşünüyordum, fikrim değişti"

qmake olmuyorsa qmake-qt4
"Program kurarken aklımda tutmam gereken anahtar ifade. Geçiş dönemleri, 3 ve 4 karışmasınları"

harika müzik yapıyorlar ve ben daha yeni dinlemeye başladım, olamaz böyle bir şey. Violent Femmes (onlar "come on dad gimme the car tonight" diyorlar ben "come on dad give me the coordinate" anlıyorum)
"Müzikle ilgili pek yazmıyorum ama buna aldanıp tavsiyelerimi ciddiye almamazlık yapmayın. Dinleyin bu grubu"

The Pursuit of Happyness: uzun süredir beklettiğim bir filmdi, bugün beraber olduk. Mutlu olduk. Bir baba olmanın sorumluluklarını / zorluklarını. Başarmak için çalışma gerekliliğini. Bazı şeyleri yapmak zorunda kalmayı ama ikinci defa değil. Bundan sonrasını filmi izledikten sonra okuyun. Rubik Küpü çözmenin faydalarını. Taksiciye parasını vermemeyi planlarken iki kere düşünmeyi. Sağlık sektörüyle ilgili bir tarayıcıyı satmanın zorluğunu. Zaman makinesiyle dolaşmayı. Düşen kaptan amerikanın arkasından ağlamayı. Arka sayfada soru olup olmadığını kontrol etmeyi. İş başvurusunda açık sözlü ve gereken esprileri yapmayı. Hippilere güvenmemeyi. Arabaya çarptıktan sonra yiten ayakkabıyı aramanın gereksizliğini. Ayakkabısız birini görünce kendini onun yerine koyabilmeyi. Sattığın ürünü tamir edebilmenin faydalarını. Hakkını kaptırmamayı. Katlanmayı. Denemeyi bırakmamayı. Daha gider bu.
"Bir filmi, kitabı veya bir fotoğrafı eleştirmek, onun hakkında bir şeyler yazmak çok zor. Tamamı öyle sanmalardan oluşan yazı toparlarından başka bir şey olmayacaktır sonuç. Sevinmedir, eser sahibiyle eserden mutlu olan kişinin ilişkilerinin yansımalarıdır, suyunun suyudur. Küstahçadır, zararlıdır, yanlış yönlendiricidir, en önemlisi gereksizdir. Tüm bunlarla birlikte kaçınılmazdır da. Bu filmi sevmemin nedeni ben olmamdır. Bağlantı kurmam hayatımdaki önceki yaşantılarla, filmlerle. Öyleyse ne yapıyoruz önce film sonra yorumlar."

üstü çizgili yazmak için de bir buton istiyorum şimdilik böyle">s<>/s<" oklar ters olacak
"Google mühendislerinden gelen e-postada belirtiklerine göre uzun süredir düşündükleri bir özellikmiş zaten. Yalnızca sonuçlarının neler doğurabileceğine yönelik kapsamlı araştırmalar yapıldığı için bir kaç on yıl daha beklememiz gerekiyormuş."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h