Çalsın Çanlar Oynasın Noel Baba

Şarkı dinliyorum, çok güzel, peş peşe mesela (loop a almak), sözleri dilimin ucuna yerleşiyor, biri geliyor o an, bir şey soruyor, şarkı sözlerini biraz değiştirerek cevabını veriyorum, şaşırtıyorum.

Belediye her sokağa üçayak koysun, amatör fotoğrafçılığı desteklesin, hava kararmaya başladıkça artan sinir katsayılarımızı düşük bir değerde sabitlenmesi adına önemli bir adım, olmuyor olmuyor, kes, kapat.

Civil War'ı okumaya başladım, uzun süredir takip etmiyordum, çok şey değişmiş. (sonradan gelen not: sıkıldım dişi hulk'lu sayıda bıraktım what if'e bakacağım belki sonra dc vs marvel. sonradan gelen nottan da sonra gelen not: spider man'in evliliği yine yalan oldu, nedir bu örümcek adam çilesi ya)

İşe yarar (dişe dokunur) teknolojiler görmek güzel. Şunlar için.

Bu yazı ocağın ilk günlerine yakın bir tarihte yazılmıştır, yayınlanamadan kalmıştır, yazıktır, ziyandır.

Bu arada burada okuyacak yeni yazılar bulamazsanız burayı ziyaret edebilirsiniz. GIMP ile ilgili yazılar var. (bkz: blog unda blog unun reklamını yapmak)

İşaret verebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h