Hayatı Güzelleştiren Programlar

Hayat saçma sapan şeylerle dolu. Hiç ummadık yerlerden sorunlar el sallar ve ben geliyorum der. Kendince komiktir ama sinir eder. Çözüm bazen basittir, bazen sorun kadar saçmadır gidiş yolu. Neyse işte.


KHexEdit

Linux için yazılmış en işe yarar programlardan biri. Sayesinde Memoirs Of An Invisible Man'ı izleyebileceğim. Bu kadar iyiliğinden sonra kullanma kılavuzunu da Türkçeye çevirmek benim görevim artık. Yüklemek için de burası galiba adres.

Kendisi her türlü dosyanın içini görmenizi sağlıyor. Yapı taşı, röntgen, bildiğin on altılık düzenleyici. KDE-Utilities paketinin asil bir üyesi.


Subtitle Editor

Reklamlar yüzünden Alias serüvenine ara vermek zorunda kalacaktım. Daha önce hiç altyazı düzenleyici kullanmadığım için reklam kısmını keseyim atayım dedim ama videonun uzantısı rmvb olduğundan caydım bundan. Niye altyazıyı geciktir / ileri al yapmadın diyenler için niyedir bilinmez nedenlerden ötürü program ölüyor da ondan der, selam ederim.

Bu programın dışında da bir çok alternatif var onlara da şuradan göz atabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h