Giden Gitti

Bilgisayarımda olağan dışı bazı olaylar görünmeye başladı. Başka biri mi bilgisayarıma ulaşıyor benzeri düşüncelere gark olacaktım ki, bu durumun sadece babaannemin televizyon izlemeye başladığı zaman dilimlerinde ortaya çıkması beni şüphelendirdi. Sorun hemen anlaşıldı (sanki bir grup bilim adamı üzerinde günlerce düşünmüşüz de çözmüşüz gibi oldu, sorunu hemen anladım desem daha doğru olur, hemen dediğime de bakmayın bir kaç gün) televizyon kartımın uzaktan kumanda alıcısı (bunun kısaltması vardı ama aklıma gelmedi) televizyonunkini de alıyordu (diğer kumandaları denemedim).

Babaannem genelde şu bildiğimiz kadın programlarını izliyor (önceki bazı yazılarımda alakasız yerlerde bunun yansımalarını görebilirsiniz). Nadir olarak benim ilgimi çeken şeyleri de açıyor. Geçenlerde de TRT 1' de güzel bir programa rast geldim (ne yazık ki sondan bir önceki bölümdü ve tahmin edebileceğiniz gibi son bölümü de izleyemedim), babaannem sayesinde.



İftar Sofrası idi (bu "idi" lere bazılara gülecek biliyorum, Eskişehir ve Konya'ya selamlar) programın adı. Sunuculardan biri Şevval Sam diğeri de programın başını kaçırdığım için adını buraya yazamadığım hoşsohbet biriydi. Güzel bir programdı, Tavsiye ederim demek isterdim ama geç oldu biraz.




Programda müzik te vardı. Istanbul’s Secrets ismini de burada duydum işte. Henüz tamamını dinlemedim ama Giden Gitti isminde çok güzel bir şarkıya sahip.

Sözlerini buradan okuyabilirsiniz.

Alazalik: Osmanlıca'da kendini kaybeden aşık *

(bu arada doğrusu Osmanlıca mı Osmanlı Türkçesi mi?)

not: misafirler geldi son kontrolleri yapamadım, daha sonra düzelti gelir.
not2: şarkı sözü için verdiğim bağlantıyı değiştirdim, ilk paragraf iki yana yaslanmamıştı onu düzelttim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h