Kodak V550 Tanıtım

Bu ilk ürün tanıtım yazım. Merak etmeyin ikincide de bu ikinci diyecek halim yok ama ilk olduğu için bunu belirtmek ayrıca bunu belirtişimin nedenini de açıklamak istedim. Geçenlerde Kanal B de güzel bir program izledim Atölye isminde, tiyatro sanatçısı bir bey sunuyordu, o günkü konu ise bilim ve sanat arasındaki ilişkiydi, benim için güzel bir tecrübe oldu.

Eskiden bilgisayar dergisi aldığım zamanlar (şu anda sokakta birden bir kavga patlak verdi, hala bağrışıyorlar, küfürler uçuşuyor) (2000 – 2003) kuşe sayfalarda yer alan tanıtımları zevkle okuyor ve acaba yazarlar denedikten sonra ürünleri geri gönderiyorlar mı yoksa bir reklâm ve tanıtım karşılığı kendilerine hediye mi ediliyor diye merak ediyordum.

Bu yazı için hiçbir hayvana zarar verilmemiştir. Buna benzer şekilde bir ibare yer alır, başrollerden birinde hayvanların bulunduğu filmlerde. Ama ne yazık ki televizyon kanallarımızın çoğu filmlerin sonunda yer alan ve yukarıdan aşağıya doğru hareket ettiği halde kayarak uzaklaşan bu yazılara karşı kötü hisler besledikleri için değil buna benzer en sonlarda yer alan açıklamaları, kimler oynamış onları bile göremiyoruz.

En iyi müzik kanalımız Power Turk. İsmini görmezden gelirseniz tabi. Açıkçası sabahtan akşama kadar müzik kanallarını (veya diğer kanalları) izleyen bir çift göze sahip değilim ama evdekilerle bazı orak faaliyetlerde bulunmak için akşamları televizyonda dişe dokunur bir şeyler izlerken reklam aralarını reklam izleyerek değerlendiremeyeceğine klip izleyerek değerlendirmeye çalışıyorum. Diğer müzik kanlarlının çoğunda üçte birlik kısmındaki kayan yazılar canımı sıkıyor, burada böyle bir sorun yok. Bir de kliplerin sonunda da lütfen şarkıyı söyleyen kişinin ve şarkısının ismini de tekrar belirtin, ben başını kaçırmam ama ya kaçıranlar varsa. Birde akşamın geç saatlerinde alacakaranlık kuşağı başlıyor, bazı kanallar ortak yayına geçiyor diğerleri ise başka başka kişiler çıkarıyorlar ekrana. Resimde kaç tane … geometrik şekil vardır, iki resim arasındaki fark nedir benzeri sorular soruyorlar. Gerçekten korkutucu.

Ayrıca televizyondan bahsetmişiz şu notları da yazayım:

. kanal1
teşekkürler
kadın kokusu

. etnar tasch

. Hilmi Nakipoğlu
Deklanşör teknoloji tv

. trt 2
7. sanatın bakışı

. trt 2
Rengahenk

Birde birde diyip duruyorum da, Allahtan yabancı yok, rezil olurdum maazallah[Allah korusun demekmiş, yazıyoruz ama alışkanlıktan ne demek olduğunu bilmiyoruz. Veya ve ya da yı kullanırken birbirinin yerine tercih ediyorsanız benim gibi büyük bir hata yapıyorsunuz demektir]. [Bir hayalet ismi] bilgisayar firması reklâmında asla bir taneyle yetinemeyenler benzeri bir söz geçiyordu ve reklâmda bunun üstüne kuruluydu. İki araba, iki çift terlik, iki asistan vs. başroldeki oyuncu karısıyla (belki sevgili yüzüklere dikkat etmedim) vedalaşıyor evde, sonra işe gidiyor, çift çekirdek bilgisayarda tam işlerini çatır çatır yapacakken hop biri giriyor. Bu bayanın yüzünü göremiyoruz sadece bir yerden yansıması. Kim bu, evde veda edilen mi yoksa başka biri mi. Eğer başka biriyse tepkilerden çekinilmemiş mi, eğer aynı kişiyse reklâmın bütünlüğüne biraz aykırı değil mi?

Schneider-Kreuznach objektifi varmış.C-Variogon 38-105mm objektif geniş açıda f/2.8 ve telefotoda f/4.8 değerlerine sahipmiş.
Yeşil led, loş ışıklı ortamlarda otomatik odaklama işlemine yardımcı oluyormuş.
SD ve MMC hafıza kartlarıyla muhteşem bir uyum içindeymiş.
Pili sizi yarı yolda bırakabilirmiş.
Cebinize bile sığıyormuş.
Açma tuşuna bastıktan sonra 1,6 sn içinde hizmetinize hazır hale geliyormuş
TIFF ve RAW la arası iyi değilmiş varsa yoksa JPEG miş.
Kırmızı göze karşı tahammülsüzmüş.
Video desteği de varmış hem de fena değilmiş.

Makine Pil (f. çekim)
Canon PowerShot SD400 150
Casio Exilim EX-Z57 400
Casio Exilim EX-Z750 325
Fuji FinePix F10 500
Kodak EasyShare V530/V550 120

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h