şarkılar ve bir şiir

Şarkılar

sucuklu yumurta
sucuklu yumurta

mazhar fuat özkan
sizi çok seviyoruz
yaptığınız şarkıları
biz de dinliyoruz

losttan önce
losttan sonra
daha kaç dizi gerek
benim seni unutmama

karnının sesini dinle
ekmek arası yap ye

bana bir masal anlat süperkahraman
içinde iyiler, kötüler olsun
savaşsınlar durmadan
kopsun tüm kablolar

guguuul sanaaa teşekkür ederim


ve bir şiir

Yeşil Kurbağalar
kara sinekler ölür evlerde
kırılır kanatları uçamazlar göklerde
annem sinir olur sofrada onlara
git be hayvan git ölmeyesin
dışarıda şansın çoktur
evlere girmeyesin.

Yorumlar

  1. "atlektik uzay macerraları"

    ey aslı nerdesin
    şeker yer misin
    tamam da demezsin
    güzel bir şeysin

    lan lan
    baksana bana
    bir çayyy
    kapsana bana

    bir çay, bir tost, allah aşkına

    kızıl saçlı gothic kadın
    hala aklımda tadın

    hepimiz tikiyiz
    bu öfke ne diye
    tiki oyyy tiki oyyy

    kız beni seni google da bulmazmıyam

    YanıtlaSil
  2. sucuklu yumurta hangi şarkının uyarlanmışı hatırlamıyorum.

    mazhar fuat özkan: Barış Manço - Süper Babaanne

    losttan önce: Teoman - Senden Önce Senden Sonra

    karnının sesini dinle: Annenin Sözünü Dinle, Sigaraya Özenme

    bana bir masal anlat süperkahraman: Bana Bir Masal Anlat Baba

    guguuul sanaaa teşekkür ederim: Sezen Aksu - Hayat Sana Teşekkür Ederim

    ey aslı nerdesin, çıkaramadım, belki Kenan Doğulu'nun bir şarkısı.

    lan lan baksana bana: Nazan Öncel - Aşkım Baksana Bana

    bir çay, bir tost, allah aşkına: Kayahan - Yemin Ettim

    kızıl saçlı gothic kadın: Emre Aydın - Rüyamdaki Aptal Kadın

    hepimiz tikiyiz: Mahsun Kırmizigül - Hepimiz Kardeşiz


    kız beni seni google da bulmazmıyam: Kız Ben Seni Vurmazmıyam

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h