maidis, gimp harikalar diyarında

"bağlantı" deyip kaçmıştım bir kaç saat önce. Birkaç deneme yaptım ama şöyle de bir şey var maidis gimp' de yeni.

Aqua Blue' yu görmüşsünüzdür (eğer görmedi iseniz). (kendime not: kimin yaptığı öğrenile)

sonra

daha sonra

ve kaçınılmaz son :)


yoğun istek olursa simgesiz de olur daha büyük de olur falan da.

bu çalışmayı ismini vermek istemeyen tüm izleyicilere adıyorum, o çocuğun sizin mervenin nuran hanım payınız çok büyük değil siz yalan yanlış bilgilerle düşman deminden beri hay allah kahretsin babaanene sen beni doldurdun şu anda hataları görüyorum özeleştirir katılmıyorum lan hesaplaşma diyemezki anlmadım ben izah edermisin akıllı bir kızsın aklın olduğunu düşünüyorum bense boşver ya. (üvey anneden kaçıp evlenen yasemin' in kayın validesiyle yaşadığı sorunlar...)

Yorumlar

  1. o değil de blog yeşil, masaüstü yeşil gören de yeşil sermaye beni destekliyor sanacak, yok öyle birşey, mavisi, turuncusu vardı ben de yeşil yapayım dedim, zaten kaç tane renk var ki...

    bu arada blog uma reklam vererek beni desteklemek isterseniz (yeşil mavi kırmızı olmuş hiiiç fark etmez) saat 12.39 - 17.47 saatleri arasında benimle telepati kurabilirler (telepati ücretlendirmesi servis sağlayıcınızın sizi kazıklama seviyesine göre değişmektedir)

    haa, yukarıdaki zırvalar: itirazım var.

    bkz: kendi bloguna yorum yazmak
    bkz: o ne lan

    YanıtlaSil
  2. ayrıca lütfen:
    vicdanınızı elinize koyun.

    ne yapayım sonra atayım mı?

    işte kanun işte mahkeme
    yok dava açacan
    sen dayak yiyeceksin
    nereden biliyorsunuz siz bunları
    dün söylediklerini geçen hafta unutuyorsun
    boş konuştun
    yaptıkların karşılıksız mı kalacak lan
    aslını ararsan (nerede arayacam lan)
    ben onu alırsam
    siz sözlediniz
    demek ki geçmişte kötü hatırılar var
    dönüp dönüp aynı şeyleri
    özgür iradenizle ve vicdanınızın sesiyle
    buradan okey dersem sonradan da tepelersem
    sen beni sevmiyor musun
    bi dür bi dür

    YanıtlaSil
  3. http://tinyurl.com/2sm95s
    uzun bir süre bunu kullanmıştım

    YanıtlaSil
  4. mavilere büründük
    hem böylesi daha kafiyeli

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h