BİR GÜLÜŞ

Dünya tersine döner ben güldükçe
Samanyolu şaşar bu keyfime
Güneşin içi erir
Sıcacık olur her yer
Toprak gıdıklar ayaklarımı
Ağaçlar da karnımı
Hayvanlar toplaşır etrafıma
Çılgınca alkışlar

Ben güldükçe
Kaldırımlar da yürür
İnsanlardan daha heyecanlı
Şemsiyeler göçer sıcak iklimlere
Uçurtmalar birbirini geçer 100m engellide
Kurabiyeler acıkır
Kahvaltı eder

Ben güldükçe
Askerler terhis olur
Mayına basmadan
Savaşlar başlamaz
Politikacılar sadece sevişir
Tanklar toplar
Müziğe başlar

Ben güldükçe
Çocuklar şeker yer
Düşleri çürümez
Asla büyümez
Oyuncaklar da çocuklarla oynar
Piller hiç bitmez

Ben güldükçe
Mektuplar yazılır yabancılara
Şarkılar bestelenir doğaya
Ressam mutlulukların resmini
Çizer çizer bitiremez
Şair kitabını dağıtır bir öpücüğe

Ben güldükçe
Bulutlar ağlamaz
Sadece sevinç gözyaşları
Gök asla sinirlenmez
Balıklar yüzme öğretir insanlara
Kuşlar da uçmayı

Ben güldükçe gülerim
Dünya tersine döner
Bir daha susmam.

(bitmemiş ve bitmesi bu gidişle imkansız olan ikinci kitabımın taslağı, sağ (daha doğrusu ikincil fare tuşu) tıklayarak hedefi farklı kaydet gibisinden bir seçenek sorun yaşarsanız yardımcı olur)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h