Twitter Gönderileri Kalp Ben (Sayı 1)

bonomo the cahil bükücü

Üç ay oldu. Türkiye'den @wikipedia 'ya üç aydır erişilemiyor!

Kasada ödeme yapıyorum:
- çocuk oyuncağı beğenmezse fiş ile değiştirebilirsiniz
+ çocuk oyuncağı beğendi bile, oyuncak benim için 😁🎠🎡

Cuma saat 5'te production'a deploy edecek kadar mangal yürekli developerlar takipleşiyor 😎

Bazen mühendisliğin çok büyük bölümü, iyi okuma/yazma/dinleme/konuşma oluyor. Yani tamamen "sözel" yetenekler. Buna bir video yapmak lazım

Fırtınadan kaçan sokak kedilerimiz... Sığınakları kitabevimiz ve kitaplar... Bizim ve onların da biricik dostu☺

Öldüm sandım.

Oturup sohbet ettiğim herkes bana çok iyi biriymiş gibi geliyor.Arkadaşlar şerefsizseniz baştan söyleyin çünkü ben anlayamıyorum

Çölde bile çiçek açıyor, beni neden sevmedin?

Son dönem izlediğim en muazzam 'kendini iyi hisset' videosu. Luis Fonsi'nin "Despacito"suna tutkun Yana'ya, babasının tatlı emrivâkisi :)

Güzelim yerlere yalnız geliyor, güzelim şarkıları yalnız dinliyoruz.

Odanın penceresinden girmeyen bir ejderha kaldı

eueheuehekfmsçdşfngidlföfşeşdifmvç

Uyuşturucu bir hayatı daha karartmış

28 yaşındayım, kendime aldığım kitapların 3/4'ü çocuk kitabı 😒

Eskiden "string" değil "karakter katarı" denirdi. Bunu sadece yaşlılar bilir.

Çok güzel kararlar aldım muhtemelen uygulamam

2017'nin en iyi bilgisi

Tüm zamanların en iyi life hack videosu.

Arduino experts ... lol

Beylikdüzü istikametinden Haramidere 'ye iniş,,

When you're so poor in real life that even shadow rendering is set to low
Çok fakir olduğunuzda gerçek hayatta bile gölge taraması düşük seviyeye ayarlanır

Veli Bey aynı zamanda Tazmanya Canavarı galiba.

Most underrated technology of the past years: RSS!
Geçmiş yılların en değeri bilinmeyen teknolojisi: RSS!

Years have taught me that C/C++ are relatively simple to write robust software. Most other languages hard.
Yıllar bana, C/C++'ın güçlü yazılım yazmak için nispeten basit olduğunu öğretti. Diğer dillerin çoğu zor.

Komşum paskalya tatiline giderken iki kedisini bana bıraktı. Tahmin ettiğimden daha çok sevdim bu işi. Harika şeyler.

Gülüşlerim korkutmasın, daha kahkahalarım var.

Pişman olacağınız kararlar verin onlar daha eğlenceli

Do people realise that they can write C++ without resorting to ridiculous meta-programming madness. You dont have to templatize everything!
İnsanlar, saçma meta-programlama çılgınlığına başvurmadan da C++ yazabileceklerini biliyor mu? Her şeyi şablonlamak zorunda değilsiniz!

Hiçbir gribi antibiyotiksiz geçmeyen biri olarak bu sene antibiyotik içmemeye karar verdim ve tüm kış grip olmadığım gün sayısı iki falan.

Seems legit.

I've always loved this mural in #Tallinn, #Estonia, but never realised until now that the rain drops are binary code. There's a poem there.
#Tallinn, #Estonia'daki bu duvar resmini her zaman sevmiştim, ancak şimdiye kadar yağmur damlalarının ikili kod olduğunu fark etmemiştim. Orada bir şiir var.

#ab17 #ab2017 Ters kod sınıfı hatırası. You have escaped the maze! :) @engur @Taitlex @FeCassie

Şuraya nerede olmayacak şey var peşinden koşan birilerini çizelim.

merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz bugün sizlere hiç bitmeyen favori ürünümden bahsedicem; dertlerim.

Süpermiş bu ya

Patching the program.

HI!
.
You may remember me from the Alphabet....
.
I am Z for Zebra😂😂😆😆😆😆
MERHABA!
.
Beni Alfabe kitabından hatırlayabilirsin...
.
Ben Z için Zebra😂😂😆😆😆😆

I always feel awkward when I go to my first day to work after a long holiday. This time I'm not even sure if I'm going to find my desk.. 😂
Uzun bir tatil sonrasında çalışmaya başladığım ilk günümde her zaman garip hissediyorum. Bu sefer masamı bulup bulamayacağımdan bile emin değilim.. 😂

Tuzlukla dökseydin.

Ne güzel günlerdi be..

Yan masada bir grup optimizasyon çalışıyor. İçinden çıkamadılar. "Açılın ben doktorum," diyebileceğim o an sonunda geldi.

“Tutkuyla yaptığınız iş, sizi hiçbir zaman aç bırakmaz.” A.Şerif İZGÖREN

Finland Tourism

"The feeling when you realize the robots will steal your job."
"Robotların işinizi çalacağını fark ettiğinizdeki duygu."

make turkey eh işte again

KDE apps look great on Windows 10! Kolourpaint, Kate, Okular and many others already work on Windows as good as they do on Linux :)
KDE uygulamaları Windows 10'da harika görünüyor! Kolourpaint, Kate, Okular ve diğerleri Windows üzerinde Linux üzerinde olduğu kadar iyi çalışıyor :)

Dört kişi parkta çektirmişiz
Ben, Orhan, Oktay, bir de Şinasi...
Melih Cevdet ANDAY

3 ay önce yaşadığım bir tartışmaya harika cevabı az önce duştayken buldum. Teşekkür ederim beyin, beni yine yarı yolda bırakmadın.

Enseyi karartmayın, her şey daha kötü olacak, o zaman karartırsınız.

bundan sonra en sevdiğim oyuncu: kavak yelleri aslı

“Bakınız ben, toplumun kötülük yapmak istediği halde iyilik yapan bölümündenim.” Dostoyevski, Faust'u okurken bu satırın altını çizmiş.

Tutacaq bir əl tapa bilməzsək, bizdə əlimizi cibimizdə soxar yürürüz. Xeyirli gecələr

Mühendislik binasını girişinde çalışmaktan yorulan ve yerlerde yatan öğrenciler

Bir kediye bir kap su verme imkanınız varsa daha büyük iyiliklerin hayallerini kurarak o kediyi ihmal etmeyin, o suyu verin...

I lived through all of this, only to see it rise again. When will we ever learn?
Yalnızca tekrar yükselişe geçtiğini görmek için mi baştan sona bütün bunları yaşadım? Ne zaman öğreneceğiz?

TCDD evcil hayvan taşımaları bölümünde GitHub'ın logosunu mu kullanmış yoksa bana mı öyle geliyor...

Terry O'Neill photographs British model Jean Shrimpton walking barefoot on King's Road in Chelsea, London, 1963.
Terry O'Neill, 1963'te Chelsea, King's Road'da İngiliz model Jean Shrimpton'u çıplak ayakla yürürken fotoğrafladı.

Şimdiye kadar gördüğüm en iyi troll asdfghhgfgh

Kedilere mama,su,yoğurt aldm.
Garaj kapısının arkasını görmediğm için alttan foto çektm.Bakın kimlr varmış 😍 #bikapsu

'One of my most productive days was throwing away 1000 lines of code.' -- Ken Thompson
'En verimli günlerimden biri, 1000 satırlık bir kodu attığım gündü.' -- Ken Thompson

ülkemizin yetiştirdiği acılar yine ülkemizin yetiştirdiği insanlarımız tarafından bilinçsiz bir şekilde tüketilmektedir.

"Telling a programmer there's already a library to do X is like telling a songwriter there's already a song about love."
"Bir programcıya X'i yapmak için zaten bir kütüphane olduğunu söylemek, bir şarkı sözü yazarına aşkla ilgili bir şarkı olduğunu söylemek gibidir."

Visual Studio's new project wizard should offer an ANSI option without _tmain() and stdafx.h, which are confusing to beginners.
Visual Studio yeni proje sihirbazı, yeni başlayanlar için kafa karıştırıcı olan _tmain () ve stdafx.h olmadan bir ANSI seçeneği sunmalı.

nefes almak iyi geliyor insana, hayatta tutuyor

You know it's summer when you hear the first Ankaranın Bagları... #LifeinTurkey
İlk Ankara'nın Bağları'nı duyduğunuzda yazın geldiğini anlarsınız... #LifeinTurkey

"Sadece üç çeşit insan sana gerçeği söyler: 1. Çocuklar, 2. Sarhoşlar, 3. Kızgın insanlar." /Anonim/

30'dan sonra tevellüt sorulduğunda doğum tarihi söylerim. yaşımın hesabını biraz da onlar yapsın.

Starting a new decade - welcome thirty!
Yeni bir on yıl başlangıcı - otuz yaşım hoş geldin!

sanki babamız beyzbol maçımıza gelmemiş de üzülmüşüz gibi

"This should never happen." 18.3 million matches.
"Bu asla olmamalı." 18.3 milyon eşleşme.

A few fans of our Bash on Windows announcement! #Build2016
Bash on Windows bildirimindeki birkaç hayran! #Build2016

Ne zaman hayata tutunmaya çalışsak, hep mahrem yerleri geldi elimize.

If you ever need to write a paper that needs academic sources, Sci-Hub is your best friend. It's seriously a life saver.
Akademik kaynaklara ihtiyaç duyan bir makale yazmak istiyorsanız, Sci-Hub en yakın arkadaşınızdır. Gerçekten hayat kurtarıcı.

"Bad programmers worry about the code. Good programmers worry about data structures and their relationships." - Linus Torvalds
"Kötü programcılar kod hakkında endişe eder. İyi programcılarsa veri yapıları ve onların ilişkileri hakkında kaygılanır." - Linus Torvalds

I fucked up Git so bad it turned into Guitar Hero
Git'i çok fena berbat ettim, Guitar Hero'ya dönüştü

Bi erkek kadına asla hesap ödetmemeli, kadın da erkeğe hesap ödetmemeli. El ele tutuşup hesabı ödemeden mekandan koşarak kaçmalılar.

karıya kıza yürüyo demesinler diye instagram'da dağ taş beğenmekten nasuh mahruki'ye döndüm anasını satiyim

"Aşkımla boyun boyuna bir ejderhayım"
Cahit Zarifoğlu'nun Açlık Türküsü'nde geçen güzel bir dize. Ejderha ve daha genel olarak yılanın Zarifoğlu'nun şiirindeki anlamı için bir iki makale okumak gerekebilir.

Larry Bird on whether current Olympic team could beat Dream Team: "They probably could. I haven't played in 20 years and we're all old now."
Larry Bird'e şimdiki Olimpiyat takımının Rüya Takımını yenip yenemeyeceğini sormuşlar, Bird şöyle cevaplamış: "Muhtemelen. Ben yirmi yıldır oynamadım ve hepimiz yaşlandık."

Haskell'i görünce aklıma hep "haskell kader" tamlaması geliyor. Garip.
Benim için de geçerli olan bir durum.

Gelecekten umutlu değil, geçmişten mutlu olmak istiyorum.

Snoopy'nin kitabından bir sayfa. Türkçe'ye çeviren kim biliyor musunuz?. Can Yücel!. İlhan Berk'i gizlice iğnelemiş!
Şanslıysam bugün (17 Mart) değilsem yarın elime geçecek bu kitap. Kitaptan daha çok sayfa görmek için şu blog yazısına bakabilirsiniz. Kitabı bulmak içinse ara sıra Nadir Kitap'ı kontrol etmek gerek.

Bu kitabı aldım: Katla ve Uçur / Bought this book- how to make better #paper #airplanes
Ben de aldım, sözde hemen katlayıp uçuracaktım ama hala zaman bulamadım.

Arayan bulur belki: Yıldız Moran'ın 1992'de yayımladığı "Eşanlamlı Sözcükler ve Karşıt Anlamları Sözlüğü" çok değerli bir kaynak.
Bulmuştum ben. Birkaç gün önce Kitapyurdu'ndan sipariş verdiğim üç kitap da elime ulaştığında önemli Türkçe eşanlam sözlüklerinin tümü elimde olmuş olacak. Zaman buldukça mythes-tr için bir şeyler yapabilirim belki.

I really miss pisi every time I had to work with a rpm spec file or a debian directory… #pardus
"RPM SPEC dosyası veya Debian dizini ile uğraşmak zorunda kaldığımın her seferinde PİSİ'yi gerçekten çok özlüyorum..."

eKitap okuyucusuysanız, yayınevinizden DRM’siz kitap satmasını talep edin!

Programlama öğrenmek isteyen arkadaşlara tavsiyem C++ ile başlamaları. Çünkü artısı çok

Somebody in Istanbul realized the guard posts on the street look exactly like..

İstediğimiz siteler yerine http://gezinti.com 'a yönlendirip #Phorm ağına dahil ediyor. @TTNETAS iletişimimize müdahale etmekten vazgeç.

bu yaşta kyk yurt başvurusu yaptım.ulan tutsa gitsem diğer öğrenciler beni hademe falan sanacak

Çok acıklı bir şekilde Türkiye'de çizgiroman seven kadın sayısı çok az. Koleksiyonerini ise henüz bu ülkede tanımadım!

Sağdaki ABD, soldaki Avustralya kömür madenciliği yönetmelikleri; ortadaki Türkiye maden yönetmeliği!.. Sorusu olan?

Ben koşarken de seni seviyorum Hüsniye...

"Ben koşarken de, seni seviyorum."

Protesters have been setting donut traps for police. Awesome. #MikeBrown #Ferguson

Edebiyata bakış açım..

Dedelerimizin yazdığı kodları okuyamıyoruz.

1.21 Gigawatts!!

Ulan ben seni görünce birbirini görmüş dolmuşçular gibi seviniyorum ne demek ilişkimizde heyecan kalmadı.

Hurriyet'in "galeri gorunumlu yazi"larini duzlestiren bookmarklet yazdim, afiyet olsun: https://bookmarkify.it/3261 - https://gist.github.com/BYK/fbba8b47d4972e0848fb

Burası Bern. Alpler yetmemiş, şehir ağaca boğulmuş adeta. İstanbul'a gelip, öğrenseler. #kalkınalım

Hata mesajlarını Cemal Süreya yazmış.

Hayattan tek beklentim, nefret ettiğim insanlara dönüşmeden ölebilmek.

Üniversite hocalarımız lütfen sadece erkek öğrencileri etrafınıza toplayıp proje yapmayın. Kızların biraz teşviğe ihtiyacı olabilir. Edin.

Girlfriend looks on laptop screen and reads "lipstick-notification-manager"... The only response was "Lipstick?" :D #Jolla

mimarımız selim bey son dokunuşlarını yapıyor :d

Şimdiye kadar özgür yazılım etkinliklerinde karşılaştığım en yaratıcı logo budur. Tebrikler. #oylg2015

How it feels to watch a user test your product for the first time.

-Ne kadar saçma isimli grup varsa bu konserde istiyorum
+O iş tamam patron.

Metal grupları çok bağırıyor. Haklıyken haksız duruma düşüyorlar.

The National Library of China

Everybody uses two hands with their mobile. not me #Jolla

Prime Minister of Singapore shares his C++ code for Sudoku solver http://ars.to/1IHadZ4

İsveç değil, Artvin Şavşat!

hocam bana delta x sıfıra giderken f(x)'in limiti 0 deme. neden biliyor musun? çünkü inanırım.

Hopa

German city of Karlsruhe just issued a parking ticket to artist Erwin Wurm for one of his bent car sculptures

Why is everyone on Twitter suddenly celebrating 80's computing

"if you are not embarrassed by your first version of your product, you've launched too late"

2006'da saçma bir bahaneyle kaybettiğin bu gezegene bir dön bak istedim! #plüton

artık yeter. herkes sevdiği insanın dudağına yapışsın!

Günaydın ve iyi haftalar :)

kanka fakirlikle ne alakası var ben denize yazın girmeyi sevmiyorum ya

Art direction ;)

PSA: Please stop calling everything that looks like an old video game "8-bit." Thank you.

-Melabaa 😜

DC Comics should use this image as inspiration courtesy of DC Entertainment.

Richard Stallman, ladies and gentleman

We use a JavaScript to prevent people from downloading images.

Notos'un bütün e-kitaplarını basılı kitap fiyatlarının yüzde 40'ına alabilirsiniz. http://www.babil.com/yayinevi/notos @babilcom

Ayder Yaylası - Rize @sarz_io

30 Questions to Ask Your Kid Instead of “How Was Your Day?” https://medium.com/synapse/30-questions-to-ask-your-kid-instead-of-how-was-your-day-26be75072f13#.8uxhdn3xg

Çorum bu kadar güzel anlatılamazdı 😁

En kusursuz cinayet, birinin yaşama sevincini öldürmektir.
Paulo Coelho

When someone submits a pull request into your project.

bir kere kendime yumruk atmıştım sonra niye kendine yumruk atıyosun olm diye yumruk atmıştım sonra sen ne karışıyosun diye yumruk atmıştım

I've failed over and over and over again in my life and that is why I succeed. - Michael Jordan http://www.entrepreneur-support.com/

Brian Eno: I am my own worst critic.
Cat: Not while I'm alive.

Here's a Twitter bot that picks a word and then draws randomly until an OCR library reads that word correctly.

Jade Branded Laptop

insan zaten neyi beceremiyorsa ona yöneliyor hep

Cat art http://9gag.com/gag/aXXeoKd @9GAG aracılığıyla

Herşye ramen gülün

Metrobüse nasıl biniliyor? Duraktayım 15 dakikadır bazen binebilirim gibi geliyor ama burada kirlenirim hissiyatı daha baskın geliyor sonra

Umursamazlık levelim

bu hayatta orta yol yoktur. ya tütün kolonyasını tercih edeceksin ya da limon kolonyasını.

Ülkeyi terketme vak... şaka lan şaka bi yere gitmiyoruz mücadeleye devam

İnşallah vizeler gezdiğimiz yerlerden çıkar.

Şuraya kendimizi çok mutlu çizelim. Neyse çizilmiyor.

Bu şehri nasıl yapmışlar böyle üst üste,
Ne gökyüzü koymuşlar ne günaydın.

Thanks god its makine arızası.

Dijital yükseliyor trendleri yakından takip ediyorum

Natural pixelation

Biseyler yapmaya çalisirken ben

15 dklık yolu 40 dk da giden araca BEÇİ denir 😭

Sabahtan beri toplantılardan çıkmamak bence çok faydalı

üniversitede ki arkadaşlarımla ilk fikir ayrılığımı casio hesap makinası yerine offica hesap makinası + tavuk dürüm alarak yaşamıştım

Beyler timer'ı ayarladığınızdan emin misiniz.

Another magnetic chain reaction.

"So where do you want to be in 10 years?"
Me:

şimdi kapı çalsa içeriye bir ejderha girse şöyle karşılıklı bir çay içsek, ejderhalar çay içmez deme hangi ejderhaya çay demledin de içmedi

Bozulduğu zaman, insandan daha korkunç yaratık yoktur.

This tattoo!

Abv dif. 🤖🙇

ben dijital kitap okuyamıyorum. basılı neşriyatın o samimiyetini, kitap kokusunu bulamıy.. şaka şaka okuma yazmam yok ondan.

If you live your life in paranoia because a terrorist might kill you, then they already won.

Sınavdan neden düşük not aldın diye sorduklarında; ben.

고양이 로봇을 부팅해 보겠습니다

KOLUMU ACITIYOSN

Ders gibi ders...
"Onları sulamayacak kişilerin bahçelerine çiçek ekmeyi bırakın..."

Kedi deneyselim

Stop me before I reimplement QuickBASIC with LLVM.

Seviyoruz Edremit!

When you fix a bug in production.

tfw you realize the person you're talking to wrote a lib you've used in prod

Health Experts Recommend Standing Up At Desk, Leaving Office, Never Coming Back

kız çok güzel ama ingiliççe

Me and cats

Local TV channel asked this guy to do some live game programming. He couldn't resist…

Üniversitemiz yıllardır söylediğiniz "okul yolu düz gider" şarkısına tepki olarak kurulmuştur.

Sıralama algoritmalarını yaratıcı animasyonlarla izlemek isteyenleri şuraya alalım: http://sorting.at

Maybe you should delete this as a possible question then, numbskulls.

defalarca denedim defalarca yenildim ama 5 liralık kitap sepetlerini dibine kadar deşecek umudum hep oldu.

"En korktuğum, en çekindiğim adamlar, gözlerinde bile bir damla çocukluk ışığı kalmamış olanlardır." @SunayAkin

I still find it dumb that Swarm is a separate app from Foursquare. I hate it to deal with two apps. Same applies for Facebook and messenger

İlişki turnusolü

Kız dediğin dalin şampuan kokacak,
sigara değil.

My new gif pattern image code no 01

seni seçtim pikaçuda ki seni bile karıncayı incitir

tutmuş olduğum ders notlarını ah bi okuyabilsem...

Finns respect each other's personal space even in the heaviest snowstorm. Picture: @timoriitamaa #snowday

When you're the backup but you're just happy to be on the team 😂

Ressamın Tablosunu Kıskandıran Haliyle Ardanuç'dan Tüm Takipçilerimize Günaydınlar...

yahu ben delirsem yanımda en az yirmi beş akıllıyı götürürüm

Naber'in son sayısındaki "Rind" başlıklı yazı hem gayet arıza hem de gayet yerinde olmuş.

İslam alemi cayır cayır yanarken evlenip sakin bir aile hayatı yaşayıp Müslümanlarla hiç ilgilenmemek asla yapabileceğim bir şey değil

olum benim rehberimde monitörünü almadığım adam şeklinde kişi kayıtlı lan

Tian Tian woke up this morning to a lot of snow, and he was pretty excited about it. 🐼🌨 #blizzard2016

Şöyle bi ağzımı burnumu kırsalarda rahatlasam

Bir süredir karadeniz türküsü dinliyorum, farkettim ki yaylaya çıkmak istiyorlar.

If you say thank you, and someone says "My pleasure," what do you do then? You don't need to do anything, but it's nice to smile #English

My son is going to really learn the value of comments when I have him re-do his Project Euler solutions in a new language six months later.

Dünyanın en güzel vazgeçişi

You came to the wrong neighborhood motherfucker

Yedek kulübesini kontrol eden kedi!

Başarıya giden yolda basamakları çıkarken ben

okay first off yes I do and second off wtf do you read books in random sentence order

yaşlanana kadar bunu seyredicem

NASA's newest depiction of a Black Hole consuming a Star 
Science Footage

Parası olan değil,
Hayal gücü olandır Süper Kahraman😉

Cross-marketing at its finest.

her şey yoluna girecekteki yol biz oluyoruz galiba

Seni seviyorum denmez bizde, kitap hediye edilir...

güneşin etrafında aşkından deli divane dönen aptal gezegenler

"If you don't get in trouble at least twice a year you're not pushing hard enough." - @shanselman that validates everything. Thank you.

Ben bi müddet buna gülücem.

"Any fool can write code that a computer can understand. Good programmers write code that humans can understand." - Martin Fowler

insanı insan yapan uzaylıları ne yapar siz düşünün

“Words are weird”

Kedi kolumu ısırdığında patisini ısırıyorum. Çünkü empati...

"Welcome to the @fsf. How may I help you?"

Api'si olmayan sosyal paylaşım platformlarına kafam girsin. I am sick of social networks which don't have API. It sucks

@egemenergel aslinda duzgun api'si olmayan her servis saglayicidan nefret ediyorum!

çoğu zaman kendimin dublörüyüm

Kendimi masaya gelip giden ama kimsenin yemediği kahvaltılık gibi hissettiğim bir gece.

Bu ülkeye ve bu hayata dair hiçbir şeyin, hiçbir zaman benim dilediğim gibi olmayacağını biliyor, artık bundan acı duymuyorum.

Gavur İmam İsyanı (Dolama): https://www.youtube.com/watch?v=tV08u_tN_Ro

evet Cumartesi Sarıyerde Konserim varmış bende gidicem)

Düzce Üniversitesini kazandıysanız güneş gözlüğüyle şemsiyeyi aynı çantaya koymayı garipsemeyin

"Durdurun gece hücumlarını
Artık aşk insan kalbine sığmıyor"

Guy dropped his glove on the floor here at MoMA and everyone is nervously stepping around it, unsure if it's art.

Unix: the only place a dollar sign conveys a LACK of privilege.

şarkının en şiveli yerini dinleyiciye bırakmak.

Bu ülkede hiçbir şeyin istediğim gibi olmayacağını biliyor ve insan kaçakçısı tanıdıklarla iletişime geçiyorum.

İngilizce metinleri içimden okurken adeta BBC spikeri gibiyim, ama dışımdan okuyunca tam bir mençistır köylüsü.

Benim için mor giyinmeye başla, şu an benim için mor giyinmeye başla

yalan yanlış yaşanan yalnızlıklar

Üşüdüysen Canımı Yakabilirsin

The world is full of nice people. If you can't find one, be one.

A comparative analysis of pandas vs. academics

hayat duygularımızı saklamamız ve her şeyi akışına bırakmamız için çok kısa

Bjarne Stroustrup tüm juniourların CV'ye C++ yazmasından rahatsız" cout yazabilen cv'ye c++ ekliyor yetti canıma"

if you want to learn and have a profound knowledge of something, try to write a book about it!

Öğrenmek ve bir şeyler hakkında derinlemesine bilgi sahibi olmak istiyorsanız, onunla ilgili bir kitap yazmaya çalışın!

Kırılgan biri olmayayım derken kamyon şoförü gibi oldum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h