Müfettiş Gadget'taki Kötü Adamın Yüzü Açığa Çıkmış

Müfettiş Gadget çocukken kaçırmamaya çalıştığım çizgi filmlerden biriydi ve bu çizgi filmi izleyen hemen hemen herkes gibi benim de deli gibi merak ettiğim bir sır vardı. Kötü adam kimdi, yüzü neye benziyordu, neden yüzü gösterilmiyordu?

Çizgi filmin baş kötüsü her zaman koltuğunda oturur ve görünen tek kısmı olan eliyle kedisini severdi. Kimse Müfettiş Gadget'ın tek bir bölümünü bile kaçırmayı göze alamazdı. Çünkü tam da o bölümde görünebilirdi Dr. Claw'ın yüzü.
Bugün şans eseri Dr. Claw'ın yüzünün sonunda ortaya çıktığını öğrendim. Sonunda diyorum çünkü orijinal serinin son bölümünde dahi görünmemişti Dr. Claw'ın yüzü. Bu büyük olaya vesile olan da hak sahiplerinin Müfettiş Gadget'tan biraz daha para kazanma isteği. İnsanın aç gözlülüğü de olmasa böyle çok sıkı korunan sırları asla öğrenemeyeceğiz.

Aşağıda Müfettiş Gadget'ın resmi oyuncaklarından biri olan Dr. Claw karakterinin görüntüsü yer alıyor ve pek çoğumuz için dünyaya ait bir sır daha geride kalıyor.

2014 güncellemesi: Bu da günlüğümdeki en popüler yazılardan biri oldu şaşırtıcı bir şekilde. Yazıyı yazdıktan sonra çizgi film tarzına daha uygun görüntüleri de çıkmış doktorun, onları da eklemek istedim:


Kaynaklar

Yorumlar

  1. Bana Ape Escape oyunundaki antagonist Specter'i hatirlatti.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h