They Might Be Giants'ın Söylemediği Şarkılar 1

Her şey birkaç gün önce uzun zamandır ara verdiğim çizgi roman okurluğuna dönmemle başlamış. Bu yazının oluşmasıyla ilgili hatırladığım ilk an Aquaman'e lokantada kimsenin favori kahramanı olmaması ve sürekli dalga geçilmesi hakkında laf sokulmasıydı. Oradan nasıl bir sıçramayla buralara kadar geldiğim şu an benim tarafımdan bile zor cevaplanır. O yüzden geçiyorum o kısmı.

İlk The Nails'in 88 Lines About 44 Women'ını dinledim. Ekşi Sölük'te bu şarkının They Might Be Giants'a ait olduğu yazıyordu. Merak edip aradığımdaysa böyle bir şarkı bulamadım ama şöyle bir bilgiyle karşılaştım. Birazdan baş başa kalacağınız videolardan da anlayacağınız üzere olaylar gelişti. Eğlenceli ve yazılmış şarkıların geneliyle kıyasladığımızda epey garip şarkılar dinledim. Bu deneyimden neden sizi mahrum edeyim ki düşüncesidir sizi bu yazıyla buluşturan da.

Şarkılar hakkında bilgiler vermek, açıklamalar yapmak, neden yanlışlıkla They Might Be Giants'a ait olduğunun sanıldığını söylemek, şarkı sözlerine bağlantılar vermek, hatta şarkı sözlerinin hepsini çevirmek, hepsi güzel olurdu, ne güzeli harika olurdu ama o kadar iyi bir müzik yazarı değilim. Aslında biraz daha fazla zamanım olsaydı öyleymiş gibi yapardım ama o da yok.

İşte o şarkılar.















Listede Flight of the Barking Death Squirrel de vardı ama ne yazık ki internet üzerinde bulamadım. O da başka zamana artık. Başlıktaki 1'den de anlaşılacağı üzere bir ikinci yazı da olacak. Siz yukarıdakileri bitiresiye o da girer yayına sanırım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h