Bekçilere Ne Oldu

Şu an başım kötü ağrıyor (çok koymayınca cümle bozuk gibi bile geliyor ilk okuyuşta, o kadar alışmışız işte) ve ben bunu merak ediyorum, bekçilere ne oldu.

Hiç bekçi görmedim ben, düdüklerini de hatırlamıyorum, sadece televizyonlardan, filmlerden kim olduklarını, ne yaptıklarını öğrendim. Yeni nesiller artık bekçili kalıpları (hedenin bekçisi misin, bekçi gibi ne dolaşıyorsun / dolanıyorsun / duruyorsun) daha zor anlayacak, bizim de daha eski şeyleri hemen veya bir yerlerden araştırmadan anlamadığımız gibi.

Çoğumuz dinozorların neden dünyayı terk ettikleri konusundaki teorilerden birkaçını biliriz ama bekçilere ne oldu da artık yoklar, kaçımız buna cevap verebiliriz. Bu tükenişin getirdiklerini kaçımız sayabiliriz. Artık bekçiliğin olmamasının iyi veya kötü bir şey olması konusunda hangimiz fikir yürütebiliriz. Yirmi otuz yıllık bir olay, fazla geçmişe dönmeye gerek yok (zaman yolculuğundan önce son çıkış).

Arkanıza yaslanmanızı, gözlerinizi kapatmanızı, derin bir nefes almanızı ve bekçileri düşünmenizi istiyorum. Ben de sabah okumayı planladığım birkaç yazının bağlantısını vereceğim ve yapmakta olduğum işe döneceğim. İyi geceler.

Yorumlar

  1. http://www.hurriyet.com.tr/istanbul-gecelerinde-yeni-donem-yarindan-itibaren-goreve-basliyorlar-40548740

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h