Google, Gmail'de Reader Bağlantısını Fotoğraflar ile Değiştirdi

Google, Gmail'de Reader bağlantısını Fotoğraflar ile değiştirdi, hem de bana sormadan. Bu hiç olmadı. Böyle düşünen sadece ben de değilim, pek çok Gmail kullanıcısı durumdan şikayetçi. Şu an mevcut durum şöyle:
Beslemelere yönelik bir hareket, duruş mu bilmiyorum ama hiç hoş değil. Neyse ki arkadaşlar Google'nin özelleştirme imkanı vermediği üst menü bağlantılarını değiştirmek için bir eklenti yazmış. Put Reader Back'i yükleyerek eski yapıya kavuşabilirsiniz. Henüz denemedim, bakacağım ben de.

Sonradan gelen notlar:
Eklentiye gerek yok sanırım, açıklamalar doğruysa, tüm bu olanlar bir yanlışlık sonucuymuş ve yakında düzeltilecekmiş:
The Reader link at the top of Gmail (and other sites) was accidentally removed. It's coming back soon, we promise. Don't panic.*

Kaynak:
Google Replaces ‘Reader’ Link With ‘Photos’ In Gmail, Users In A Tizzy

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h