Ben Böyleydim 76D de Katmerledi Çünkü İnecek Var

15.09.2010

Otobüste insanlar, ayaktaki insanlar koltukların etrafında akbaba gibi. Bir o tarafı, bir bu tarafı keserle, küçük hesaplar yaparlar, sinir olurum.

Az önce de tam benim önümde bir yer açıldı, koltuğa benden daha uzak bir konumdaki bir abi nasıl başardıysa oturdu oraya, abideki bu kapasiteyi sezdiğimden bir hamlede bulunmadım. Hemen sonrasında arka koltukta bir boş yer daha oldu, bir amca vardı, yeri bana teklif etti, ben de teşekkür edip onun oturmasını söyledim. "Siz daha önce binmiştiniz" dedi. Böyle şeylere dikkat eden birilerinin olması ne güzel. Teşekkürler amca, sizin gibiler de olmasa türüme inancımı kaybedeceğim.

Ramazan bitti platonik gitti. Kötü oldu tabii benim için.

[Bunu yazmayacağım]

İkişer saatlik 76D yolculukları ne filmler izledim, siz söyleyin.

[Bunu yazmayacağım]

[Bunu da]


01.10.2010

Uykusuz üçüncü yıl özel sayısından:
- Yazık olmuş sana harcanan yoğurda.

- İki medeni insan gibi ayrılalım...
+ Bence iki hayvan gibi şevişelim şurda...

- Çekoslovakyalılaştırabildiklerimizden misiniz? Ayy!...
+ Sana bu laf kavgada söylenmez demiştim dinlemedin.

Üstte kavga yerine başka bir şey de olabilir, yazımı tam okuyamadım. Bu da benim galiba: İki madeni para gibi harcanalım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h