Mozilla Firefox Sekme Tıklama Seçenekleri Ayarları

Bir süre önce Chromium'a geçmiştim ama İnternet'te dolaşmak için henüz tek başına yeterli olmadığı için bir iki aylık o site açılmıyor mu, ben de girmemden sonra tekrar Mozilla Firefox'a döndüm.

Chromium'daki sekme iğneleme gibi harika özellikleri de Mozilla Firefox eklentileriyle elde ettikten sonra pek bir eksiğim kalmamıştı.

Ta ki, pek fazla fare kullanmadığım günler çoğalana dek. Bildiğiniz gibi kendine taşınabilir diyen hemen her bilgisayar bir tane dokunmatik tablete sahip. İlk alışma sürecim hiç kolay olmamıştı dokunmatik tabletlere ama şimdi çok şükür parmağımızı yerden kesiyordan çok öte benim için.

Gel gör ki, elimin ayarı her zaman tam tutmuyor ve yeni açtığım bir Mozilla Firefox sekmesine geçmeye çalışırken güzelim yepis yeni sekmeyi kapatıveriyordum, tabletteki orta fare tuşunu emüle etmek için ayarlanmış bölgeye tıkladığım için. Bir, iki, gençliğine vereyim, dikkatli olayım kapanmaz derken, gece dayanılmaz bir hal alınca Google'ye başvurdum. Aynı rahatsızlığı hisseden bir iki kişi daha gördüm. Çözümü de varmış üstelik, sevindim.

Tab Clicking Options'u kandırdıktan sonra Mozilla Firefox üzerindeki fare tıklamalarıyla ilgili detaylı ayarları yapabildim ve ilk iş olarak orta fare tuşuyla sekmelerin kapanması özelliğini devre dışı bıraktım, tek istediğim de buydu zaten, başka bir şey yapmadım.


Çok güzel oldu, iyi de oldu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h