Susan Eldridge

İsmini hayaletle gezinti olarak çevirebileceğim takip ettiğim günlüklerden birinde gördüm dün. Hem fotoğrafçı Jennifer Tzar hem de model Susan Eldridge ilgimi çekmişti. Susan Eldridge 1979 doğumlu Amerikalı bir modelmiş. Ülkemizde nedense fazla tanınır değil, hayret.

Seattle'deki Model Search America Contest'ten sonra New York'a taşınmış ve Elite Model Management ile anlaşma imzalamış. Sayısız editoryal yapmış ve Vogue, Purple, Self Service, The Face gibi dergilerin kapağına çıkmış.

Shiatzy Chen, DKNY, John Galliano, Christian Dior, Louis Vuitton, Chanel, Fendi, Prada, Versace, Roberto Cavalli, Marc Jacobs, Tommy Hilfiger, Nina Ricci, Giorgio Armani, BCBG, Calvin Klein, Vivienne Westwood, Stella McCartney, Miu Miu, Sonia Rykiel ve Chloé gibi pek çok marka için podyuma çıkmış. Ayrıca Ellen von Unwerth, Mario Testino ve Terry Richardson gibi dünyaca ünlü fotoğrafçılarla çalışma fırsatı bulmuş.

Susan Eldridge ayrıca Miss Sixty, D&G, Armani, Marc Jacobs, bebe ve Zara için çeşitli kampanyalarda yer almış. 2004 yılındaysa Victoria's Secret adına bir reklam filminde oynamış. 2005'te ise Elle "model of the year" (yılın modeli) ödülünü kazanmış ve 2006'da da Whirlwind Heat'ın Types of Wood albümünün kapağında yer almış.

Bir süre ortalarda görünmedikten sonra 2007'de BCBGirls ve Parasuco kampanyalarıyla tekrar moda dünyasına dönmüş.

Christina Lindsay 2010'un başlarında Susan Eldridge ile bir röportaj yapmış. Röportajı buradan okuyabilirsiniz, yalan yanlış Türkçe çevirisini ise aşağıdaki satırlarda bulabilirsiniz.


LOVE RÖPORTAJI – SUSAN ELDRIDGE
Modellik kariyerinize nasıl başladınız?
Model Search America'ya katılmıştım ve orada Elite'den bir yıldız avcısıyla tanıştım.

En iyi işleriniz hangisi ve neden öyle olduğunu düşünüyorsunuz?
İşimden en çok yaptığı işi seven klas insanlarla çalışırken hoşlanıyorum. Bu işteki en iyi insanlarla çalışma ayrıcalığını yakaladım. Harika bir modelim ve her çekime kendi tarzımı yansıtıyorum.

Sizi en çok ne tür işler cezbediyor?
Çalışmayı sevdiğim insanlarla birlikte olduğumda her zaman mutluyumdur. Heyecanlı editoryalleri severim. Geniş bir yetenek aralığım var, bir kalp atışı süresinde masum bir ifadeden kötü kız rolüne bürünebilirim.

Yaptığınız çekimlerle ilgili eğlenceli ya da ilginç anılarınız var mı?
Çok fazla hem de! Bir keresinde stüdyoda tavşan gibi zıplayıp duruyordum, Arjantin'in dağlarında bir çekim? İlk Miu Miu şovum Katie Grand ileydi, the Terry shoots... Daha çok fazla şey var... &

Yakında yapacağınız herhangi bir işten bahsedebilir misiniz?
Bir süredir Florida'da yaşıyorum ve modellik yapmıyorum fakat geçenlerde menajerimle görüştüm ve NY'ye 6 Şubatta geri döneceğim. Yeniden çalışmak için sabırsızlanıyorum.

Çalışmayı çok istediğiniz biri var mı?
Çok yetenekli ve klas insanlarla çalışma şansım oldu. Onlarla tekrar çalışmayı isterim. Ayrıca Alasdair McLellan'ın çalışmalarını gerçekten çok beğeniyorum ve buna rağmen onunla tanışma fırsatım olmadı henüz.

Tarzınızı nasıl tanımlarsınız?
Sakin, klas, şık.

Tarzını örnek aldığınız isimler var mı?

En çok hangi insanın gardırobuna sahip olmak istersiniz?
Kendiminkine!

Sağlık için vereceğiniz ipuçları var mı?
Düzenli yemek, sık sık gülmek, hayatı sevmek.

Gardırobunuzdaki en sevdiğiniz şeyler nedir?
Rahat uzun kollu tişörtler, diz hizası çoraplar, kesik kot şortlar.

En sevdiğiniz modacı kim?
Hepsini seviyorum - Modacılarla çokeşliyim.

En sevdiğiniz cadde üstü dükkanlar?
Chanel ve Louis Vuitton tabii ki de.

Bu sezonda sahip olmak istediğiniz ne var?

Evinizde yangın olsaydı neyi kurtarmaya çalışırdınız?
Çocuklarımı.

En sevdiğiniz fotoğrafçılar kimlerdir?
Terry Richardson, Ellen von Unwerth, Matthias Vriens ve Mario Sorrenti.

En sevdiğiniz modeller kimlerdir?
Sanırım benim! Ayrıca Alessandra Ambrosio ve Heidi Klum'u da severim.

Hayali bir akşam yemeği partinizde olmasını istediğiniz kişi?
The Last Supper'daki herkes.

Şu ana kadar en gururlandığınız an nedir?
Doğum yaptığım an. Bir daha asla olmayacağını düşünüyorum.

Erişmek istediğiniz en büyük tutku nedir?
Bir film yönetmek.

Eğer bir dilek hakkınız olsaydı ne dilerdiniz?
Tüm içtenliğimle, dünya barışı.


Kaynaklar:

Fotoğraflar:

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h