Eksik Blog

sana blog tutacağım demiştim
bak ben sözümü tuttum
sen ve senin gibiler için

bir kısa twitle bitti sanırsın
blog vakti canım dinle yanarsın
bu girdiyi o yazara okutursun
sen bir alan adına avuç dolusu para yatırırsın
sitelere gir hadi profil oluştur
para eder mi ruhun kaç kuruştur
yazmalı herkes kasmalı dön gel
blogcudan az yazılmış ikinci el
duruşu yoktur ama hep sözü ağdalı
görüşü de tıraştır oynar başlı
utanmadan bloguma girer bir de
yorum yazar sanki çok sikimde
siteni söyle bana fiyatı ne kadar
bendeki yürek ulan allahına kadar
eksik blog bunu herkes duysun
babana da söyle sana blog kursun
palavra anlat bundan bana ne
sen blog tut kıldan tüyden
seni seviyordum aşkım hadi siktir
beynindeki boşlukları doldurt

tekrar tekrar dinle
bak bir söz daha
yerinde duramazsın
sen benim yazacağım konu değil
karaladığım müsvedde bile olamazsın

boş ver kafka bir üçlü yapalım
kol gibi girsin biz de yol alalım
siz de dinleyin sözleri jazzdır
eksik blog hadi beni yazdır
sert olursan elbet kırılırsın
sen saf denince hep darılırsın
düz yazılara da çok bayılırsın
bloguma gir bir kere de ayılırsın
çok sinirlisin boşluğa mu düştün
kötü yazınla da hep beni boğdun
blog ayrımı yapanı da bize gönder
dağarcığına dübel çaksın mendel













Şarkının asıl sözleri için Ekşi Sözlük'teki eksik etek başlığına bakabilirsiniz.

Yorumlar

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h