budaneki

budaneki daha önceki Mozilla Firefox eklentileri hakkındaki yazılımlarda ihtiyaç duyduğumu belirttiğim eklentinin ta kendisiymiş. Bu da ne ki? Biraz anlatacağım ama ilk önce videosunu izleyebilirsiniz daha iyi olabilir:



Güzel, şimdi de Ekşi Sözlük'teki ve Bildirgeç'teki tanıtımlarını okuyunuz. Kısaca ben de bahsedeyim şimdi. Az önce okuduğum İngilizce bir yazıda anlamını bilmediğim bir kelime görünce sayfa değiştirmek zorunda kalmadan Tureng'de şu kelimenin anlamını bulmak için kesin bir yöntem vardır ama ben bulamıyorumdur dedim ve bu savımda haklı çıktım. Tanıtımı oldukça güzel ve genelde takip ettiğim mecralarda yapılmış olmasına rağmen nedense bu zamana kadar atlamayı başarmışım.

İlk defa IE'de görmüş olduğum bu hızlandırıcı hedesi benzerinin Mozilla Firefox'ta kullanılabiliyor olması harika. Bu arada sadece Tureng'de değil pek çok farklı yerde daha sorgulama yapabilirsiniz.

mrtksn'ı tebrik ediyorum, budaneki için.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h