Takatukalatmak ya da Takatukalatmamak

Kırmızı Başlıklı Takatukacı,
Uyuyan Takatukacı,
Fareli Köyün Takatukacısı,
Takatukaların Efendisi ve
Bremen Takatukacılarına adanmıştır...


Bilmiyorum ne haldesin
Takatukalıyorum gündüz gece

Seninle bir dakika takatukalattırıyor bana
Takatukalatmak bir ömür, sevişmek bir dakika

Sen de kendi payından bir takatuka seç ve o bana olsun,
Unutma, beni unutma

Onun takatukası var, özel mi özel
Takatukalattı mı gider mi gider

Gitsem gidemem, takatukalatsam takatukalatamam, şaştım bu işe
Takatuka mı değil mi bilmem ama, takatukacıdayım ben takatukacıda

Takatukacıda durur takatukacı minik, takatuka elinde
Biz takatukalatırız o takatukalar, durmaz yerinde

Her şeyin bedeli var, takatukalamanın da
Bir gün gelir ödenir, öde takatukacı

Beni geçirmeye kardeşim gelmesin
Ya takatukalanır ya takatukalanmaz, kimse üzülmesin

Takam tuka tutmuyor, tukunu karmayınca
Sevda baştan gitmiyor, sarılıp yatmayınca

Takatukaları takatukalat da gel kurbanın olam
Kurtar beni buralardan ne olur

Bu sabah erken uyandım gittim sana takatukalattım
Mutlu ol diye

Ben bu takatukaların adamıyım, başım beladan hiç kurtulmaz
Sana verecek başka bir takatukam yok, ruhun duymaz, vurdumduymaz

Bu akşam takatukalarım beni kimse tutamaz
Sen beni tutamazsın, yıldızlar tutamaz

Bir kulunu çok sevdim o beni hiç sevmiyor
Takatukalarımı ona verdim artık geri vermiyor

Neler oluyor orda, bi de şu takatuka sana uysa
Sabah olup uyanınca bütün takatukalar bitmiş olsa

Sana uzaktan takatukalatmak aşkların en güzeli
Alıştım hasretine gel desen gelemem ki

Bu akşam takatukaları evde bıraktım
Körkütük sarhoş oldum elimde değil

Hem melek hem de şeytan, takatukalayan ve takatukalatan aynı insan
Kimsin sen

Onlar yanlış biliyor, kimsenin takatukası değil bu,
Onun takatukası değil bu, kader oyunu değil bu, bu benim takatukam

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h