Brewster's Millions

Hayat ne garip, az önce sahur yaparken unutamadığım filmlerinden birine rastladım ve yakalayabildiğim kadarını büyük bir zevkle takip ettim. Çocukluğuma ait şeyleri tekrarlama şansım o kadar az ki, böyle küçük şeyler bile beni çok mutlu ediyor. Google Reader üzerinden teşekkürler TNT notuyla filmin adresine bağlantı vermeyi düşünüyordum ki sözlükte film hakkındaki yazıları okurken Richard Pryor'ın 2005'te aramızdan ayrıldığını öğrendim ve üzüldüm. Kendisinin pek fazla filmini bilmiyorum (hiç kimsenin pek fazla filmini bilmiyorum çünkü) ama Brewster's Millions ve Superman III ile çocukluğumda beni çok güldürmüştü ve sevdiğim komedyenlerden biri olmuştu.

Brewster's Millions hakkında da konuşmak istiyordum ama sadece eğer izlemek için fırsat bulursanız izlemeye çalışın demekle yetinmek istiyorum.

Huzur içinde yatsın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h