Bilgisayarda Bir Şeyler Okumak

Bilgisayarda bir şeyler okurken pek çok fani gibi benim de en çok karşılaştığım biçim PDF'dir. Fakat kendime tam anlamıyla uygun bir PDF okuyucu bulamadığımı daha önceden de söylemiştim. Bu gün Foxit Reader ile karşılaştım şans eseri. Daha önceki denemelerimde GNU/Linux'da çalıştırmayı başaramamıştım. Şimdi sorunsuzca çalışıyor. Eğer kullandığınız PDF okuyucu sizi mutlu etmiyorsa deneyebilirsiniz.


Eğer özgür yazılımlar dışında bir şey kullanmam derseniz Evince'yi tavsiye ederim. Elbette Adobe Reader var bir de, fakat bana çak hantal gibi görünmüştü kullandığım sıralar. Okular'ı ise henüz test etmedim, eğer KDE4 kullanıyorsanız bakabilirsiniz.

Tekrar Foxit Reader'a dönersek: Foxit Reader'ı daha beş on dakikadır kullanmaya başlamama rağmen hız konusunda hiçbir eksiğinin olmadığını söyleyebilirim, ayrıca diğer çarpıcı özellikleri şöyle:
  • Küçük boyutlu, belleği idareli kullanan hafif bir okuyucu.
  • Eli ayağı düzgün metin seçim aracı.
  • Sadece metin görünümü özelliği.
İyi okumalar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h