baş vuruşu

- merhaba iş baş vuruşu için gelmiştim.
+ buyrun oturun.
- burası iyi mi?
+ ne diye en köşeye gittiniz.
- cam kenarı diye, ben koridor tarafında rahat gidemiyorum da.
+ buyrun buraya oturun.
- kahve alayım.
+ anlamadım?
- çay, kahve, meşrubat değil mi?
+ iş başvurusu için gelmiştiniz değil mi?
- elbette, şartlarım nelerdir sizce?
+ anlamadım.
- güvenliği çağırayım mı?
+ doğrudan konuya girsek iyi olacak.
- çok açık sözlüsünüz.
+ iş deneyiminiz var mı?
- şey, daha önce hiç bir işte çalışmadım.
+ aslında düşündüğümüz pozisyon...
- dilbert okuyorum.
+ anlamadım!
- ayrıca diğer mesleklerde de bazı gözlemlerim var. bak aklıma ne geldi biliyor musun dünya dönüyorya şayet bizim de g.tümüz beş dakika yerinde dursa yani hareketsiz kalabilsek yeter süre, ikimiz yer değiştirmiş olacağız ve ben sana soruyor olacağım kahve içer misin diye. ve şuradaki içki sanırım benim bir aylık maaşım kadar ben içmiyim en iyisi meyve suyu, doğru ya neden sadece gazlı içecek veya kafain, çay ben sağlıklı yolculuk etmek istiyorum belki.
+ biz sizi sonra arayacağız.
- al bu mail adresim bu da msn, cepten aramayın çok yazar.
+ peki.
- bu ofisi sevdim sanırım burayı alabilirim işe başladığımda.
+ oldu iyi günler.
- bakıyorum bir elinizle de kalem tutuyorsunuz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h