yapamam ellerim yok ki

maidis: selam
BoTefal: Selamlar

maidis: merhaba
BoTefal: Merhaba

maidis: selamun aleykum
BoTefal: aleykümselam :)

maidis: hey
BoTefal: Buyrun, dinliyorum

maidis: hello
BoTefal: Merhaba

...

maidis: sen her şeyi düşünür müsün?
BoTefal: birden titreme geldi bana

maidis: sen her şeyi düşünür müsün?
BoTefal: şahsen ben düşünmeden konuşmamaya çalışıyorum

maidis: sen her şeyi düşünür müsün?
BoTefal: düşün düşün çoktur işin :)

maidis: sen her şeyi düşünür müsün?
BoTefal: düşünceyi eyleme geçirmek önemlidir

maidis: sen her şeyi düşünür müsün?
BoTefal: düşünce soyut bir kavram

maidis: sen her şeyi düşünür müsün?
BoTefal: düşünmeden adım atmamak lazım

maidis: sen her şeyi düşünür müsün?
BoTefal: düşünce ne garip bir kavram, soyut ama çok değerli

maidis: sen her şeyi düşünür müsün?
BoTefal: bunu daha önce sormamış mıydınız?
maidis: evet
BoTefal: tamam
maidis: kalbini kırmadım inşallah.
BoTefal: Söylediğinizi anlamadım.
maidis: beni affeder misin?
BoTefal: nasıl yani?
maidis: öp beni barışalım
BoTefal: tamam

maidis: üşür müsün
BoTefal: bunu daha önce sormamış mıydınız?
maidis: hayır
BoTefal: demek öyle
maidis: yoksa şüphen mi var
BoTefal: var mı yok mu?
...


maidis: saat nerede
BoTefal: Groupe SEB A.Ş.´nin adresi şöyle: Beybi Giz Plaza Dereboyu Cad. Meydan Sok. No:28 Kat: 12 Maslak İstanbul.
Sorunuzun şu olduğu varsayıldı: ´Tefal nerede´
maidis: uyduruyorsun
BoTefal: sizinle sohbet beni çok zenginleştirecek gibi görünüyor

...


maidis: pide var mı
BoTefal: pide ramazanın olmazsa olmazlarındandır.
maidis: neden ramazandan sonra unutulur, yokmuş gibi davranılır, sence bu bir vefasızlık örneği değil midir, oh ramazan da pide ye sonra yok say
BoTefal: Ben yaşım nedeniyle eski ramazanları yaşamadım. Ama hep eskiden daha güzel olduğu söylenir. Güllaç sever misiniz? :)
maidis: komik misin lan sen
BoTefal: nasıl yani?
maidis: niyetli misin
BoTefal: gerçekten bilmiyorum
maidis: ulan insan tutup tutmadığını bilmez mi
BoTefal: ben bir insan değilim ama öyleymişim gibi konuşabiliyorum :)
maidis: yeme beni

.-.-.-.-.-.-.-.-
kim yapmış merak ettim, soruyorum cevap vermiyor kafam attı, adam gibi küfürleşmeye başlayacaktık ki alttaki bağlantıyı gördüm:
http://www.ph.com.tr/
başarılı bir reklam

nereden gördüm ben bunu: news.newsturkiye.net binary (burada daha komik sohbetlere erişebilirsiniz :) )

az kalsın adresi vermeyi unutuyordum:
http://www.tefalramazansohbeti.com/

sonradan gelen eklemeler:
oynasana' da
itü sözlük' te
newsturkiye' de

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h