Türk Hafif Yazıları - Mehmet Bilâl

"Sana, Sana’nın üstüne de toz şeker…" (1)

"Şimdi yirmili yaşlarını süren gençler için Ajda Pekkan, Sezen Aksu, Nilüfer, Nükhet Duru Sana’dır…"


Yukarıdaki alıntılar müzik hakkında bazı eksiklerimi kapatmama yardım etmiş ve şuradan ücretsiz olarak edinebileceğiniz bir kitaba ait. Bilgisayar üzerinde okumaya başlayıp da sonunu getirebildiğim ilk kitap, üç dört ayda da olsa.

Seyyal Taner' i tanımamı sağladı. (2)



(1) bu konu hakkında sadece burayı bulabildim, evet ben de zamanında çok yerdim, bu leziz tarif kime ait bulmam lazım, ayrıca ekmeğe salça sürmek de vardır yediyseniz hatırlamışsınızdır. İşte o da buradaymış. Hangi dönemlerdi hatırlayamıyorum ama bunları seviyordum ben.

(2) Nazan Öncel' i de sanırım matrax sayesinde tanıdım.
Ajda Pekkan' ı bir televizyon programında Sezen Aksu ilgili münasebetini öğrenince tanımak istedim, tanıdım.
Deniz ArcaK' ı çıkan (şimdilik) son albümüyle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h