Lost s04e01

kameramızı kaybettikten sonra bulmak istiyorsak uygulayabileceğimiz bir yöntem olabilir mi, olabilir bence (biliyorum olamaz).

fotoğrafları yayınlayan kişi sanırım başına iş açabilir, benim çıplak fotoğraflarımı yayınlasaydı çok kızardım ben ama...

zaten hareketin etikliği üzerinde tartışmak komik olacaktır, amacı belli bir davranış.

belki her şey planlanmış bir soygundur, belki tiyatro eseri. bu yazı şu anda taslaklar kısmında duruyor, öğle üzeri yazmıştım ama yayınla tuşuna basamamıştım. parçası olmak bana zevk verecek miydi bunun. yapmalı mıydım, yapamamalı mıydım..
--

Yukarıdaki yazının ne ile ilgili olduğunu tahmin edebilirsiniz. Bağlantıları sildim daha doğru olur diye. Bugün de ek$i sözlük te başka bir habere denk geldim, yukarıdaki vakadan farklı olarak bu işi yapanlar basından kişiler yani bir mesleği icra eden kişiler. belli bazı kurallara uyması gerekenler. ben sadece internet sitesindeki haberi gördüm, televizyonda ne şekilde yayınlandı bilmiyorum, ama gazetelerde bu kadar yayınlanmaması gerekir şekilde yayınlandıysa...

internet gazeticiliği nedir ya. bence habere kurban olan (konu olan nasıl derim ya, konu nedir ya) o klip için verilen tazminat davasının bir kaç katını bu işin parçası olan basından söke (bir kaç defa tekrarlanabilir veya farklı kullanım şekillerinden bir tercih edilebilir) almalıdır.

burayı okuyun





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h