Konqueror İpuçları

Giriş

Burada yer alan bilgiler, karşılaştığım / karşılaştığınız problemlerin çözümü için doğru / en iyi / en kısa yöntemleri içermeyebilir. Hatta bu yazı bir aydır Linux kullanan biri tarafından da yazılmış olabilir. Deneme yanılma veya google da bulduğum sonuçlardan oluşmuş olabilir bu yazı, eğer bir bilgiyi / resmi başka bir yerden almışsam teknik bir unutkanlık da oluşmamışsa belirtirmişimdir belki.

Bu yazıyı yazarken başkasının da işine yarar inşallah kaygısı yoktur, Elbette bu kimse bir şey anlamasın diye özel bir çaba gösterdiğimden değil yalnızca ben böyle cümle kuruyorum hepsi bu. Eğer gerçekten acemiyseniz başka yerlere bakın çünkü ben de acemiyim ve sorduğunuz hiç bir soruya büyük ihtimal cevap vermem veremem beş dakika bekle git.


İpuçları

0. Bir şeyleri kurcaladım ve içinde index.html olan dizinlere girmek istediğim zaman dizini değil index.html'yi görebiliyorum, içim yanıyor.

index.html'yi kullanma deyin olsun bitsin.





1. Bu program niye böyle yavaş?

Program yavaş değil sadece ön tanımlı ayarlar belleği daha idareli kullanmak için ayarlı olduğu için şöyle şöyle yapınca daha güzel oluyor. (not: az önce dolphin i duydum, bu yazının hemen arkasından yaşasın dolphin diye bir yazı yazarsam beni hor görmeyin, ayıplamayın emi.)




2. *.ico dosyalarım var, üzülüyorum, neden mi bu dosyaları klasör simgesi olarak sorunsuz olarak kullanmama rağmen, simge boyutunu kocaman yaptığımda pikselleri sayabiliyorum, ağlamamak için kendimi zor tutuyorum neden diyorum trenler vapurlar geçiyor da bu doğru düzgün büyümüyor, halbukisi (daha beter varyasyonlarını da duydum son iki heceni yer değiştirmiş hali mesela) önceki işletim sisteminde oluyordu?

Burayı veya burayı hızlıca okursanız olayın nedenini anlarsınız ama bana çözüm lazım bırak masalı derseniz buradaki ico dan png ye dönüştürücü işinizi görür. Ayrıca üzülmeyin o kadar, toplayın kendinizi.




3. Dostum ben açık açık konuşurum, sol taraf çok boş kalmış, bazı ortak eylemler için kısa yollar olsaydı çok mutlu olurdum, aslında doğru düzgün hiçbirini kullanmıyorum ama orada bir şeylerin yokluğu içime oturuyor.

Seni anlıyorum, onlar da öyle, metabar tüm insanlık için.



Bu liste uzayabilir, belki siz de bir şeyler eklemek istersiniz. Örneğin şunlar hala insanoğlunun merak ettiği sorulardan:

4. Dizinler arasında çok dolaşıyorum ve "geri" için klavyeden "backspace" tuşunu ilişkilendirdim. Hiçbir sorunum yok ta ki uçbirim emülasyonunu aktifleştirene kadar, komutları yanlış yazmasam sorun yok ama bir yanlış yapmaya göreyim silmek için "backspace" e basıyorum ve olanlar oluyor, istiyorum ki uçbirim emülasyonu açıldığında "backspace" yalnızca silme görevini yerine getirsin başka bir şeye karışmasın, olur mu?

5. Bazı dizinlerin içeriği ayrıntılı görünümde, bazılarının simgeleri minicik, bazılarınınki ise kocaman olsun istiyorum yani herkes kendi gibi olsun, kimse kimseden etkilenmesin, beri gelecekler cevabı da bilsin mi?

Yorumlar

  1. ico dan png yapmak böyle çok zor oluyor diyebilirsiniz, eğer benim gibi sadece bir kaç simge bağımlılığınız yoksa, böyle bir durumda dolphin de tüm ico lar seçilir ve dönüştür denir, şimdi hepsi png

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h