cinelerra

sonunda kurdum :)

Yorumlar

  1. bir kereden fazla çalıştıramadım ama :(

    YanıtlaSil
  2. Maidis Pardus contrib depodan kur dene. Bakalım nasıl.

    YanıtlaSil
  3. Bu paketi geliştirilme aşamasından beri takip ediyorum ve paketçisini tebrik etmek istiyorum çünkü Cinelerra'yı çalışır hale getirmek oldukça zor bir iş. Bugüne kadar derlemekte ve çalıştırmakta zorlandığım en zor ikinci program (birincisi bu) oradan biliyorum.

    Şu anda depodaki paketi kullanıyorum yaptığım denemelerde oldukça kararlı olduğunu gördüm. Video düzenlemeyle uğraşmak isteyenlere rahatlıkla tavsiye ederim.

    Laf açılmışken konuyla ilgililere iki de haber vereyim:

    CinelerraCV topluluğu Lumiera isminde yeni bir video düzenleme programının geliştirilmeye başlandığını duyurdu.
    Heroine Virtual LTD Cinelerra'nın dördüncü sürümünü yayınladı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

sen de yaz yaz yaz buraya yaz bütün sözlerini

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h