aşkımla erir misin

önce videolar, yazı sonra gelecek

pubblicità cornetto passion
(Türkiye'de yayınlanmadı galiba bu reklam, hatırlamıyorum)

Pubblicità Algida
(ilk reklam buydu galiba)

Luca Loi Spot Algida
(sanırım bunu hatırlıyorum, arkadaki dondurma hakkında konuşuyorlardı)

Cornetto Classico 2005

Cornetto Soft
(Love me love me / say that you love me)

Cornetto

Like Ice In The Sunshine
(burada da yardımcı oyuncu)

Nil Karaibrahimgil - Askımla Erirmisin
(sadece müziği)

Walls Cornetto Ice Cream Advert - 1980s (TVark)


Wall's Cornetto - Do u believe in destiny?

Walls Cornetto
(dejavu)

Cornetto Algida 1990

Koray Candemir Cornetto Aşkımla Erir misin

New Cornetto 30"

Cornetto cup tvc - Indonesia
(bu işte bir terslik var :) )

fakir atak aşkımla erirmisin (algida)
(güzel söylemişler)

Serkan Şenalp ( Algida 1 )
(serinin diğer reklamlarına yan taraftaki benzer videolardan ulaşabilirsiniz)

Algida Schoeller reklama Werbung
(bu konu dışı ama gökyüzüyle oynayan reklamlardan, tanıdık)

Super Cornetto 2006


Wall's Cornetto Love Bite

daha gider bu, robotlu algida reklamını arıyordum ama bulamadım

ayrıca Berna Keser

teknik destek

Nil Karaibrahimgil' in kendi sitesini bulamadım, hayran sitesi ise şurada


yoruldum, yazı daha da sonra gelecek

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h