Google Beni Eğlendir

Bir dosya kaldı o da yüklensin windows dan taşınıyorum. Ama sırada bekletiyor, terbiyesizler. 20mb için iki buçuk saat diyorlar.

Ben de bu sürede ne yapayım diye google a sordum.

google...
beni dinleyecek misin?
beni duyabilir mi?
beni de işe al!
beni işe al lan.
beni şaşırttı.
Beni Niye Sevmiyor?
Beni Bulsana.
beni banlamış.
beni bir virus olarak yorumluyor...
beni adamdan saymıyor mu?
beni öldürecek!
Beni Tanımıyor
bana kız bul.
beni sevdir
beni hep bu siteye getiriyor ya...
beni de yavaş yavaş hayal kırıklığına uğrattı...
beni neden cezalandırdı anlamadım.
beni güncellemeleri ile deli etmişti.
beni nasıl bulsun?
beni yükselsin diye beklediyseniz yanıldınız.
beni satın alabilirsin ama ruhumu asla.
beni çok seviyor ama aramız bu aralar biraz bozuk...
beni aldattı!
beni banlamadan ben onu banladım ama ben ondan insaflıyım banı kaldırmak için uğraşıyom!
beni muhatap almıyor.
(buradaki sansüre takıldı)
beni annemden/eşimden iyi mi tanıyor?
Beni Bitirdi Arkadaş
beni düşünmüş bir güzellik yapmış
beni tanımıyo nan grafiklerde beni tanımayanı ben hiç tanımam
beni arasın ben ne arıcam
beni buraya attı.
beni bulamadı diye onumu suçlayacam yoksa google bile bulamadı diye kendimden mi şüphe edicem.
beni de buraya getirdi.
beni kalpten bi gün götürcek
Beni Bulamaz (bu benimki)
beni neden önemsemiyor?
beni bulmana yardımcı olcaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fedora 24'te GRUB 2 Önyükleyici Temasını Değiştirme

Müfettiş Gadget'taki Kötü Adamın Yüzü Açığa Çıkmış

Sony Kulaklığınızın Sol Teki Bozulduysa