Nevruz


















Bahar hoş gelmişti o gün. Hava güzeldi. Biz de nevruzu kutluyorduk. D80 ile birlikte birçok imkandan yararlanabilme fırsatı bulmuştum. D80 oldukça “profesyonel” bir görüntüye sahip olduğu için basın kartım olmamasına ve hiçbir yerde görevli olmama rağmen sahneye çıkma talebim reddedilmedi görevlilerce. Geçen sene V550 ile reddedilmiştim, çok üzülmüştüm, o günler geçti neyse ki.

Sınıftan birkaç arkadaş beraber izledik, gezindik. Mehterandan umutluydum ama üç-dört kişi ya vardı ya yoktu. Halk oyunlarını izlemeye giderken de D80 nin nimetlerinden yararlandım. NŞA da bana yol vermeyecek kişilerden “atfedersiniz fotoğraf çekeceğim, geçebilir miyim” soruma olumlu yanıtlar aldım. Hatta çoğu kendiliğinden yer verdi, sağ olsunlar.

Önceki senelerde olduğu gibi pilav ve et dağıtıldı. Sıraya geç girenler ne yazık ki yemeklerden tadamadı. Ben son yemek alanları çekebildim, sıraya girmek bile kısmet olmadı. Karnımızı başka yerde doyurmamız gerekiyordu. Biz de aldık başımızı gittik, bu sırada çuval yarışı, yumurta taşıma, halat çekme gibi oyunları izleyemedik.


Döndüğümüzde şenlik bitmek üzereydi, birkaç daha dolaşıp, evin yolunu tutturduk.
(önceki yazıdaki teknik bir unutkanlık yüzünden şimdi yayınlıyorum.)

















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h