Yazamadığım Yazılar

Daha doğrusu bitiremediğim yazılar. Diğerlerinden (bitirdiğimi sandıklarımdan) bir farkları yok aslında. Sadece içsel devinimlerin ve çevre faktörünün ortak iştirakiyle sekteye uğradığı için o an (yazıya başladığım, başlık atma ve etrafında oynama) bitiremediğim ve bir daha da bitirmek için içimde hiçbir isteğin bulunmaması nedeniyle yarım kalmaları dışında.



Kelebek Etkisi

Kelebek etkisi sarsın dört bir yanınızı. Gökte uçan kelebeklerin kanatları vasıtasıyla yaptıkları rüzgâr nedeniyle üşütüp, hasta olabilirsiniz. Bu aralar havalar zaten soğuk dikkat edin.

Geçmişe dönerek yaşadıklarını değiştirmek isteyen birçok insandan biriyim ben de.



Sonu Olmayan Hikaye

Sevgili günlük. Bugün dünden farklı değildi. Sabah erken kalktım (erken=06.30). Güne hazır olmak için gereken faaliyetleri bir bir gerçekleştirdim. Her zamanki zindeliğimdeydim. Bunu pınar madran sularına borçlu olduğumu hiçbir gün unutmuyordum. Dışarı baktım pus veya pusu yoktu. Perdeyi yine eski konumuna ulaşacak kadar çektim. Dışarıyla iletişimi kesmek için ne harika bir buluştu bu perde.




4 Senemin Boşa Gitmesi mi Üniversite

(Burada da önce benim aklıma gelmişti demek için bir şeyler çabalamaya uğraşacakken yılmışım, yıkılmış, ayağım yerden kesilmiş ama uçamamışım…)

Şöyle bir program yap Symbian lı telefonlar arası Bedava iletişim Nasıl mı olacak Mors vari bir alfabe Cağrı atma olayı Uzun kısa Uzunluk derecesi kısalık derecesi
yazılımın download adresi burası.
http://www.bildirgec.org/yazi/cepten-ucretsiz-mesajlasma-tawfik-dialer

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diğer Dillerde Hoşçakal

Mızıka Tabları Nasıl Okunur

conio.h